maar Tekkno is het nieuwste albumElectric Callboy heeft best wat leuke nummers. Het Tekkno album was echt goed. Het nieuwste album vind ik dan wel meteen weer minder, maar was een erg leuk optreden op Graspop 2024.
maar Tekkno is het nieuwste album![]()
Accept - 100
Airbourne - 132
Alestorm - 110
Amon Amarth - 100
Anthrax - 100
Arch Enemy - 100
Architects - 100
Avantasia - 118
Behemoth - 105
Dimmu Borgir - 100
Doro - 90
Electric Callboy - 85 (-10)
Epica - 100
Europe - 110
Extreme - 75
Ghost - 100
Heilung - 100
Helloween - 105
Immortal - 100
In Flames - 100
KKs Priest - 100
Korn - 106
Kreator - 100
Lamb of god - 100
Limp Bizkit - 103
Machine Head - 104
Megadeth - 100
Nightwish - 110
Opeth - 110
Powerwolf - 100
Sabaton - 100
Saxon - 100
Slaughter to prevail - 97
Status Quo - 90
Testament - 100
Twisted Sister - 112
Within Temptation - 103
Nah dit is 2 keer op 1 dag Elo. Er staat nog 23h59![]()
Okay, mijn eerste reactie was een beetje gekscherend, maar nu ze dicht tegen uitschakeling aan zitten is het misschien maar wel het beste het ook daadwerkelijk zo aan te pakken. Ik wil elke mogelijke discussie in de trant van "die stem was ongeldig en ik had ze nog pluspunten willen geven, nu liggen ze er al uit" voor zijn, en het lijkt me handig om precedent te scheppen dat de regel van 10 punten per dag tot op de seconde nauwkeurig toegepast wordt.Hmm ja scherp. Wat doen we eraan, Electric Callboy terug 10 punten omhoog zetten en @elo opnieuw het genot geven om ze te minnen, maar nu op de juiste dag?![]()
Okay, mijn eerste reactie was een beetje gekscherend, maar nu ze dicht tegen uitschakeling aan zitten is het misschien maar wel het beste het ook daadwerkelijk zo aan te pakken. Ik wil elke mogelijke discussie in de trant van "die stem was ongeldig en ik had ze nog pluspunten willen geven, nu liggen ze er al uit" voor zijn, en het lijkt me handig om precedent te scheppen dat de regel van 10 punten per dag tot op de seconde nauwkeurig toegepast wordt.
Ik ben slechts assistent scheidsrechter, maar @BlackwaterPark is vandaag nog niet online geweest zo te zien, hopelijk is iedereen akkoord als ik de dubbele stem van @elo gisteren ongedaan maak en hem uitnodig vandaag alsnog zijn punten toe te kennen.
Ik was wel benieuwd geworden naar Electric Callboy dus zette even een nummertje op. What in the Eurovisie Songfestival?![]()
nope, en ik heb er dan nog 2 niet eens meegedaan (nuja, ik heb bij bks meegestemd tot oscar & the wolf eruit lag, maar dat ging zo vlot dat ik maar 1x gestemd hebBen ik de enige die nu bij de start van alweer het vierde spelletje denkt: eigenlijk interesseert het me niet zo heel veel meer?![]()
Het zou het Eurovisie songfestival wel eens wat bezienswaardigheid bezorgen.Ik was wel benieuwd geworden naar Electric Callboy dus zette even een nummertje op. What in the Eurovisie Songfestival?![]()
Daarom heb ik BKS/DTRH lekker overgeslagen, kan ik nu weer met volle moed nutteloze discussies voeren en punten gevenBen ik de enige die nu bij de start van alweer het vierde spelletje denkt: eigenlijk interesseert het me niet zo heel veel meer?![]()
Erger nog. Ze hebben deelgenomen aan de voorrondes in Duitsland, maar Duitsland geloofde niet dat dit kon werken, dus stuurde ze een andere (volgens hen vele betere) act... die laatste eindigde met 0 punten!What in the Eurovisie Songfestival?
OeiErger nog. Ze hebben deelgenomen aan de voorrondes in Duitsland, maar Duitsland geloofde niet dat dit kon werken, dus stuurde ze een andere (volgens hen vele betere) act... die laatste eindigde met 0 punten!![]()