Albums van 2021

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
993
250
Grote releasedag vandaag met o.a. albums van Coldplay, Remi Wolf, Finneas en Frank Carter & The Rattlesnakes.
En uiteraard de nieuwe singles van Adele en Stromae!
Hele voormiddag Adele en Stromae aan het luisteren.
2 goei nummers, blij dat ze terug zijn :)

Stromae komt normaal deze zomer in orde. Dan nog enkele Adele afvinken van mijn "to see" list en hij is compleet :cool:
(voor het moment)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.799
5.885
Grote releasedag vandaag met o.a. albums van Coldplay, Remi Wolf, Finneas en Frank Carter & The Rattlesnakes.
En uiteraard de nieuwe singles van Adele en Stromae!
Bedouine en Julia Shapiro ook, voor wie indie liever heeft.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.086
297
Niet heel veel releases kunnen luisteren dit jaar, vandaag wel Joy Crookes en BADBADNOTGOOD. Zal beide vaker gaan luisteren.

Van de afgelopen maanden komen onderstaande nog geregeld voorbij:

Yola - Stand For Myself
Common - A Beautiful Revolution, pt. 2
Little Simz - Sometimes I Might Be Introvert
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
887
421
Al 2 dagen aan het genieten van het nieuwe album van good old Carlos Santana , Blessings and Mircales. Hoogtepunt is voor mij America for Sale met bijdrages van Kirk Hammett en Marc Osegueda.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.547
548
Parquet Courts - Sympathy For Life

Blijven toch goed die gasten, dit album luister opnieuw weer heerlijk weg.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.392
3.337
Zat er al aan te komen aangezien ik niet zo fan was van de singles en dat geldt uiteindelijk dus ook voor de rest van de nieuwe plaat van The War On Drugs.
De sound klinkt nog steeds gewoon als TWOD, maar de nummers zijn toch een stuk minder interessant. Veel meer een 80's synthpop vibe, á la 'Into The Great Wide Open' van Tom Petty & The Heartbreakers.
Was natuurlijk sowieso lastig om zijn twee laatste platen op te volgen, maar nee hier zit voor mij misschien één song (Harmonia's Dream) bij die een beetje in de buurt komt van 'Under The Pressure', 'Strangest Thing', 'Thinking Of A Place', 'An Ocean In Between The Days', 'Red Eyes'..
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.289
10.030
Zijn we al klaar voor het vermoedelijk meest tegenvallende album van 2021? Puur omdat de verwachtingen ouderwets hoog zijn, zeker omdat ze na veertig jaar terug zijn. Abba over een uur...
 

simonbolivar

Randprogramma
3 jul 2019
142
114
Toch verrast door het tweede Parcels album ''Day/Night''! Eerste helft erg relaxed, tweede helft van het album wat donkerder. Mooi gedaan.
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
415
371
Nog een fijne tip is Seething Akira- Dysfuncional Wonderland'. schiet alle kanten op . Laat je verrassen.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.311
1.741
Silk Sonic (Bruno Mars en Anderson.Paak) heeft een fijn album uitgebracht. Niets vernieuwend, erg kort, maar bijzonder smakelijk!
 
  • Leuk
Waarderingen: DadRock

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.311
1.741
Nieuwe Jon Hopkins is ook bijzonder fraai. Niet zo sterk op het eerste gehoor als zijn vorige albums, veel ingetogener ook, Maar desondanks veel te beleven.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.138
2.882
Adele heeft weer wat nieuwe tracks live gebracht. Toch wel benieuwd naar het album deze vrijdag hoor, dit klinkt alvast veelbelovend!

 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.311
1.741
Het is bijna december. Ik zou zeggen: we kunnen weer langzaam eindejaarslijstjes gaan fabriceren!

Was al met al qua releases toch wel weer een mooi jaar.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken