Albums van 2021

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Kan zijn dat ik er hier helemaal overheen kijk, maar ein-de-lijk is Donda uit. Nu maar is een luisteravondje
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.234
6.398
Ik zou dan echt beginnen met Big Red Machine. Leuk album met een behoorlijk aantal samenwerkingen. Vooral de nummers met Ben Howard en Fleet Foxes zijn aanraders (al ben ik op dit punt wel behoorlijk bevooroordeeld).
Deze was idd niet verkeerd. Al ben ik niet weg van zoveel duidelijke autotune, ook niet als instrument. De reden waarom ik ook niet altijd helemaal weg ben van bon iver. Maar over het algemeen een fijn album.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.713
3.662
Deze was idd niet verkeerd. Al ben ik niet weg van zoveel duidelijke autotune, ook niet als instrument. De reden waarom ik ook niet altijd helemaal weg ben van bon iver. Maar over het algemeen een fijn album.

Ik zat er eerste luisterbeurt meteen wel lekker in, maar op een gegeven moment was ik de autotune helemaal zat. Heb hem dus niet uitgeluisterd
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Ik zat er eerste luisterbeurt meteen wel lekker in, maar op een gegeven moment was ik de autotune helemaal zat. Heb hem dus niet uitgeluisterd
Dat kan ik wel begrijpen. Die autotune is behoorlijk prominent aanwezig. Daarom was ik ook wel blij dat er veel gastartiesten bij zijn. Dat maakt het voor mij veel beter luisterbaar.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.392
3.337
Nieuwe van Kanye West hier al 2 dagen non stop op. Veel te lang met de nodige filler, maar zitten weer parels tussen. Laat maar weer zien dat gek en geniaal vaak dicht bij elkaar liggen. Uitspringende tracks zijn voor mij 'Jail', 'Jesus Lord', 'Come to Life'.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rikkie

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
273
215
Nieuwe van Kanye West hier al 2 dagen non stop op. Veel te lang met de nodige filler, maar zitten weer parels tussen. Laat maar weer zien dat gek en geniaal vaak dicht bij elkaar liggen. Uitspringende tracks zijn voor mij 'Jail', 'Jesus Lord', 'Come to Life'.
Hier ook. Als je de remixes weg pakt kom je inderdaad op bijna nog 90 minuten uit, maar desondanks staan er immens veel sterke nummers op deze plaat. Koor biedt op deze LP ook een meerwaarde wat bij zijn vorige wel gemist werd.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.311
1.741
Big Red Machine bevalt me zeer goed!

Mooie aanrader: The Bug met Fire. Fantastisch album van deze producer/muzikant, lekker duister.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.311
1.741
Sometimes I might be introvert van Little Simz. Heerlijk!
Hier keek ik ook al naar uit. Alsjebieft volgend jaar op LL of DTRH?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.721
8.270
Die nieuwe van Little Simz. Wow. Lang geleden dat ik zo geboeid naar zo’n lang album geluisterd heb.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov

nordoy

Playlistbediener
30 nov 2017
26
2
Glow on van Turnstile is toch een sterk punkrock album geworden. Iemand nog gelijkaardige albums gehoord? Tips altijd welkom ?
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.311
1.741
Spencer. met Are U down?

Hele fijne en gevarieerde popplaat. Aangenaam luisteren, talentvolle gast.
 

PrimalRage

Nieuw lid
2 okt 2021
3
0
Hi guys,

We are Primal Rage, a French Thrash Metal Band, and we are thrilled to announce the release of our 1st studio album ‘Awakening The Masses’ coming November 19th 2021.

1. Repression 3:54
2. F.F.F 4:03
3. Kill Yourself 4:25
4. X-Rated 3:00
5. Racial Hate 3:55
6. One Of The Dying 4:07
7. No Cure For Hate 5:25
8. Freedom Is A Lie (Album Version) 4:07
9. Respect 3:33
10. Awakening The Masses 3:45

'Awakening The Masses' will be released on CD DIGIPACK and available on all streaming platforms Friday November 19th.

Mixed at Studio Artmusic by Sebastien Camhi (Akiavel, Swarm, Gorgon...) and Mastered at Kohlekeller Studio by Kai Stahlenberg (Aborted, Crematory, Powerwolf...)

Pre-Save our new single “Kill Yourself” now
Available October 19th.
https://backl.ink/148654854

Follow us :

Web :
https://www.primalrage.fr

Facebook :
https://www.facebook.com/primalrageFR/

Instagram :
https://www.instagram.com/primalrage_hxc/

Youtube :
https://www.youtube.com/channel/UCY9XGXfzyY2g_es0Is_kCSw


Album Cover.jpg
Album Promo.jpg
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.311
1.741
Juno to Jupiter, van de oude meester Vangelis.

Wat een pracht van een album, bizar mooi.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.138
2.882
Grote releasedag vandaag met o.a. albums van Coldplay, Remi Wolf, Finneas en Frank Carter & The Rattlesnakes.
En uiteraard de nieuwe singles van Adele en Stromae!
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.393
4.512
ice nine kills - welcome to horrorwood: the silver scream 2
niet verwacht dat ze net zoals hun horrorfilm thema's zo cheese zouden gaan als een sequel plaat maar ergens past het wel.
zeker niet voor iedereen maar voor mij toch weeral een absoluut beest van een plaat. al meermaals opgezet vandaag

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken