Het grootste probleem is volgens is dat het zo enorm gepolariseerd is dat je je niet eens meer kan uitspreken of niet eens meer over kan zwijgen over iets als je dat liever niet wil.
Vast een onpopulaire mening, maar er zijn best ook wel wat onsmakelijke afbeeldingen van Mackelmore verschenen van 2014, die erg antisemitisch waren. Verkleed als Jood inclusief haakneus en Hitler groet (nu zal dat laatste uit context zijn vermoed ik, maar toch dit komt nu wel opborrelen.
Om eerlijk te zijn was ik, en mogelijke velen met mij niet op de hoogte daarvan. En ik kan me best voorstellen dat dit nu ook pas bij die stadion eigenaar is aangekomen. En gezien deze man Joods is kan ik me ergens wel voorstellen dat hij denkt “niet in mijn huis”. Met als gevolg dat het anitsemitisme zijn werk doet, en nu iedereen denkt dat het een of ander manupulirend complot is. Terwijl het misschien niet zo ingewikkd is.
Of Sheeran hier perfect op reageert misschien ook niet, maar hoe dan ook je krijgt een hoop shit over je heen waar je totaal niks aan kan doen. En dat polotieke menging in de industie soms echt kut kan zijn. Alle nuance lijkt weer verdwenen te zijn.