Actualiteit

Koning van Katoren is wel een doorslaggevende zet geweest in mijn liefde voor boeken, dat hij inderdaad moge rusten in vrede.

• Geweldig
Waarderingen: Dr. Hannibal
"Toen was er nog geen genocide", om maar even de laatste van alle tenenkrommende quotes uit dit stukje riooljournalistiek van de bovenste plank aan te halen.

Ik ga er verder ook maar niet al te inhoudelijke op in..

And so it goes.
Waag het niet je uit te spreken tegen genocide, want dan ben je antisemitisch en hoor je hier niet thuis, aldus CDA-kamerlid, tevens natte wind, Derk Boswijk.

Derk Boswijk op X 'Net als haatpredikers horen rappers als Kneecap, die worden onderzocht voo...jpeg

Laatst bewerkt:
  • Winning
Waarderingen: Oasiss en Mark's Kal
Scheelt wel nu kan de NPO over 10 jaar weer een succesvolle serie maken over de laatste jaren verkiezingen. Wordt nog leuk de volgende verkiezingen, ik heb eerlijk gezegd in geen enkele partij vertrouwen na de laatste 3 coalities.

• Leuk
Waarderingen: Davidd
Scheelt wel nu kan de NPO over 10 jaar weer een succesvolle serie maken over de laatste jaren verkiezingen. Wordt nog leuk de volgende verkiezingen, ik heb eerlijk gezegd in geen enkele partij vertrouwen na de laatste 3 coalities.
Nouja alles dus wat niet in de afgelopen 15 jaar in een coalitie zat. Blijft er nog SP, PdvA/GL, Denk, Volt, PvdD over denk ik.

En FvD natuurlijk 🦎

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal
Ze hebben het wel een stuk langer volgehouden dan wat ik had voorspeld. Hebben ze toch netjes gedaan.

Dus Wilders loopt weg om kulredenen terwijl hem nauwelijks iets in de weg werd gelegd. Yesilgöz, wiens partij dit de vorige keer deed, is furieus.

Drie keer raden welke partijen straks weer bij de grootsten behoren..

Bijzonder ook dat Wilders aangeeft de ministers terug te trekken, enig staatsrechtelijk besef bij een anti democratische partij was natuurlijk ook ver te zoeken.

Users who are viewing this thread