Concertaankondigingen

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
682
620
Dank voor alle posts afgelopen jaren Dave. Erg jammer dat het op deze manier moet stoppen maar we hebben erg genoten van alle nieuwtjes en je inzet!
 
  • Geweldig
Waarderingen: wenteldave

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.238
2.183
Ontzettend bedankt Dave voor de enorme hoeveelheid tijd en energie die je hierin gestoken hebt. Toch wel een paar keer concerten hier langs zien komen die ik anders gemist had (of te laat had gezien). Jammer dat het zo afloopt, maar heel veel respect!
 
  • Geweldig
Waarderingen: wenteldave

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
ach @wenteldave zie het zo, je impact was ogenschijnlijk groot en je bent (en blijft imo) een gewaardeerd lid van het forum

en er zijn nog altijd wel aankondingen, alleen dan net even iets later gepost dan maar
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.719
1.882
@wenteldave
Hartelijk dank voor je inzet. Ik heb met genoegen je lijstjes doorgenomen. Heel erg jammer dat het op deze manier moet stoppen. Nogmaals bedankt!! Blijf je wel de linkjes posten met presales?
 
  • Geweldig
Waarderingen: wenteldave

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.625
874
Om het met de woorden van één van mijn favoriete bands te zeggen: het zou niet mogen zijn... 😢

Bedankt voor al uw inspanningen, @wenteldave .
Laat u zeker niet ontmoedigen door de dreigingen van desbetreffende concertzaal, want het delen van informatie dat publiek toegankelijk is, is geen misdrijf.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.719
1.882
Om het met de woorden van één van mijn favoriete bands te zeggen: het zou niet mogen zijn... 😢

Bedankt voor al uw inspanningen, @wenteldave .
Laat u zeker niet ontmoedigen door de dreigingen van desbetreffende concertzaal, want het delen van informatie dat publiek toegankelijk is, is geen misdrijf.
Precies. Het is openbaar en vrij toegankelijk. Dave pleegt geen misdrijf. Het is niet zo dat hij wachtwoorden omzeild of illegale software installeert om toegang te krijgen tot concertinformatie.
Eigenlijk gaat het nergens over. Die zaal is gewoon zwaar gefrustreerd omdat de info voortijdig naar buiten is gekomen.
Maar ik kan me wel voorstellen dat Dave ook geen zin heeft in een hoop gezeik naar de toekomst. Onderling zullen die lui ook wel contacten hebben. Voorlopig lig je dan onder een vergrootglas denk ik... Gewoon na de zomer de draad weer oppakken Dave........... No pressure....😬🤣👍
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
555
410
Thanks Dave :)

Wel weer goed voor de portemonnee dat ik misschien wat concerten mis :ROFLMAO:
En inderdaad, misschien goed voor je vrije tijd. Al kan ik me voorstellen dat je zelf ook als nog de hoogte wilt zijn van de nieuwste concerten
Maar wat een zaadactie van 'het poppodium dat niet genoemd zal worden' en kane( de band die niet genoemd zal worden?)
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.341
5.878
Wat een gekte zeg.

Dat "de zaal die niet genoemd mag worden" niet zo happig is op dit forum, heb ik wel gemerkt in de tijd dat ik daar nog als schoonmaker rondliep. Een keer flink op mijn kop gehad toen ik hier gedeeld had wie er allemaal aan het soundchecken waren voor de Pinkpop persconferentie. Al was dat toen vooral omdat de Pinkpop organisatie op hoge poten naar de bedrijfsleider gestapt waren, zelf staan ze er wat losser in. Maar dat zal hier ook wel het geval zijn, met het management van Kane als drijvende kracht.

Hoe dan ook: dank voor al je werk @wenteldave 🙏
So long, and thanks for all the fish...
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
onderuit gehaald door een band waar ik nog nooit van gehoord heb. wat een ontzettend zwak antwoord van KANE, ik hoop van harte dat die in de irrelevantie mag belanden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Karel_073

Karel_073

Playlistbediener
27 jun 2022
8
12
Dit wordt ook één van mijn eerste posts op dit forum, bedankt Dave voor jou inzet. Altijd leuk om na een aantal dagen weer te kijken wie er tourt. Dankzij jou heb ik meerdere concerten met mijn enorme twijfelende vrienden mogen bezoeken aangezien ik dan meer dagen had om ze te overtuigen om mee te gaan naar een concert.
Erg jammer dat het dan op deze manier moet eindigen door een band die überhaupt met hun ''muziek'' nooit meer zouden mogen terugkeren. Wat een schijtbakken kutband. Zou mooi zijn om als dank ze te tijdens Rain down on me met een flinke lading spetterpoep te beladen. Nogmaals viele dank!!!
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Gebruikers die dit onderwerp bekijken