Down the Rabbit Hole 2027

Gokje host: merol

Wishlist headliners: doechii, Olivia Rodrigo, Tame impala

Lijkt me leuk: Sofia isella, Royel Otis (yes again), een grotere spot voor honey I’m home en the beaches op de hottot pls.

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet
Voor de hosts: Merol, Abel, Sophie Straat of Willem (/Twan)

Headliners: Tame Impala, Oliva Dean en New Order
En voor de undercard ga ik mijn favoriete vrouwen weer eens noemen: Inji, Sofia Isella, Emei of Kate Couriel

• Leuk
Waarderingen: Zwemband
Eigenlijk was ik dit jaar vooraf redelijk teleurgesteld in de line-up. Maar op de 1 of andere manier weet DTRH toch veel 'onbekende' parels te boeken en heb ik zoals altijd weer een geweldig festival gehad. De vrijdag was wel wat karig maar dat mag de pret niet drukken.
De headliners van de afgelopen jaren doen me vaak niet zo heel veel, de undercard vind ik persoonlijk meestal veel interessanter.

Mijn (uitgebreide) wensenlijst voor volgend jaar (wordt meestal aangevuld in de loop van het jaar met nieuw ontdekte artiesten of artiesten die een supergoed nieuw album uitbrengen ;)):

Headliners: Fontaines, Rosalia, Tame Impala (Big Thief, Oscar and the wolf, PJ Harvey, Vampire weekend, The Strokes, Idles, Turnstile)
Undercard: Deadletter, Courtney Barnett, Kae Tempest, Wolf Alice, Aldous Harding, Nilufer Yanya, La Femme, Amyl and the snifflers, Hanted Youth, Just Mustard, Wet Leg, Beach House
Hosts: Sophie Straat, Spinvis, Eefje de visser
Nederlandse inbreng: Hiqpy, Queens pleasure, Marathon, LA Sagne, De Toegift, Zesde Metaal

Toch jaloers als ik de verhalen over Moby hoor deze zomer, Sam Fender op herkansing, Sor of Spinvis als special guest, Joy Anonymous als elektronische act, Spray en Peach voor de nacht.

Ik gok dat het dit jaar weer een vrouwelijke special guest gaat worden. De afgelopen jaren was het steeds om het jaar een vrouw en het lijkt er ook wel op dat ze daar (met de drie vrouwelijke headliners van afgelopen editie) best veel mee bezig zijn.

Mijn gok voor de special guest is :
Eefje de visser (grote kans, heeft er al meerdere malen gestaan, is eerder te groot voor die spoot dan te klein)

Merol (Ik ben niet perse een grote fan van haar muziek, maar ik denk wel dat zij een hoop extra's kan toevoegen aan het festivals, met onder andere popup Dj sets. vgm is dat na BKS best in de smaak gevallen)

• Leuk
Waarderingen: Frietandel
Wat vinden jullie van gotu jim als special guest? Vond dat stuk in de bossa Nova van hem dit jaar wel erg geslaagd. En heeft ook dito Side projects zoals die tourist trap feestjes en dat nieuwe grote komeet project(aanrader!). Misschien is ie alleen nog net te klein voor de main stage

Wat vinden jullie van gotu jim als special guest? Vond dat stuk in de bossa Nova van hem dit jaar wel erg geslaagd. En heeft ook dito Side projects zoals die tourist trap feestjes en dat nieuwe grote komeet project(aanrader!). Misschien is ie alleen nog net te klein voor de main stage
Heb niks met zijn muziek maar denk wel dat hij het goed zal doen als special guest.

• Leuk
Altijd moeilijk om te zeggen welke headliners op Lowlands en BKS eindigen en welke op Lowlands.

The Strokes en Tame Impala zouden op 1 van de 3 kunnen eindigen. Zelfde geldt voor Fontaines D.C., maar onderbuik zegt dat die op BKS komen.
Zou Bonobo Live heel erg vet vinden, maar wellicht niet headliner materiaal. Ook graag Nine Inch Noize (of Nails, maar vindt deze configuratie nog net wat specialer). BICEP kan ook maar zo volgend jaar weer langskomen. Ik gok ook dat Jungle in de roulatie zit, maar die landt dan wss op Lowlands want laatste keer was DTRH. Gok dus voor Lowlands = Jungle, The Strokes en Froukje. Voor DTRH: Tame Impala, Bicep en Phoebe Bridgers/Robyn/ Olivia Dean(?, wat minder thuis in de popzangeressen). BKS: Fontaines, NiN, ?

• Winning
Altijd moeilijk om te zeggen welke headliners op Lowlands en BKS eindigen en welke op Lowlands.

The Strokes en Tame Impala zouden op 1 van de 3 kunnen eindigen. Zelfde geldt voor Fontaines D.C., maar onderbuik zegt dat die op BKS komen.
Zou Bonobo Live heel erg vet vinden, maar wellicht niet headliner materiaal. Ook graag Nine Inch Noize (of Nails, maar vindt deze configuratie nog net wat specialer). BICEP kan ook maar zo volgend jaar weer langskomen. Ik gok ook dat Jungle in de roulatie zit, maar die landt dan wss op Lowlands want laatste keer was DTRH. Gok dus voor Lowlands = Jungle, The Strokes en Froukje. Voor DTRH: Tame Impala, Bicep en Phoebe Bridgers/Robyn/ Olivia Dean(?, wat minder thuis in de popzangeressen). BKS: Fontaines, NiN, ?
Zo Nine Inch Noize zou ik heel vet vinden. Is het al zeker dat die gaan touren volgende zomer?

Users who are viewing this thread