Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Robbie Williams bevestigd als headliner voor Lytham Festival op zaterdag 3 juli 2027. Geruchten over andere headliners gaan in de richting van oa Chemical Brothers en Muse.
Robbie Williams confirmed as headliner for Lytham Festival on Saturday, July 3, 2027. Rumors regarding other headliners point towards the Chemical Brothers and Muse, among others.
Ik zit er zelf ook niet op te wachten, zéker niet als het hierdoor nog een stuk langer doorgaat. 1 uur slot vind ik een prima tijd, later hoeft van mij echt niet.
Alles zal ook wel weer afhangen van aanbod zeker? Pkp lukt niet voor mij, dus herkansing op Werchter zou ideaal zijn (en gelijk waar of hoe ben je nooit zeker of ie er zal zijn). On verra!
Ik zou Harry Styles nog niet zo snel uitsluiten, als Dua Lipa op Werchter kan staan dan Harry Styles ook. Aangezien hij deze keer koos voor residentie shows in een handvol steden zou een festival tour in landen waar hij niet speelde de ideale aanvulling zijn imo