K koekroeck Sunset slot 6 mrt 2018 2.603 2.764 Vandaag om 12:00 #101 elo zei: Die hype mag tegen dan toch wel weer over zijn. Maskers af en er komt 300 man. Klik om te vergroten... En toch marcheert het goed
elo zei: Die hype mag tegen dan toch wel weer over zijn. Maskers af en er komt 300 man. Klik om te vergroten... En toch marcheert het goed
D Dixiekakker Playlistbediener 8 nov 2025 21 11 Vandaag om 12:24 #102 Kennen generatie Pommelien Madness nog? Ik hoop van wel en hoe zot zou het zijn deze band nog eens te mogen zien op Werchter
Kennen generatie Pommelien Madness nog? Ik hoop van wel en hoe zot zou het zijn deze band nog eens te mogen zien op Werchter
Tinus101 Sunset slot 21 nov 2022 2.263 2.983 53 minuten geleden #103 Dixiekakker zei: Kennen generatie Pommelien Madness nog? Ik hoop van wel en hoe zot zou het zijn deze band nog eens te mogen zien op Werchter Klik om te vergroten... Hier iemand van “generatie Pommelien” die gisteravond naar Madness is geweest en dat was niet veel meer… Waarderingen: Timmetje, Joslittel en mattman
Dixiekakker zei: Kennen generatie Pommelien Madness nog? Ik hoop van wel en hoe zot zou het zijn deze band nog eens te mogen zien op Werchter Klik om te vergroten... Hier iemand van “generatie Pommelien” die gisteravond naar Madness is geweest en dat was niet veel meer…
A abc123 Randprogramma 17 feb 2025 225 295 20 minuten geleden #104 Dixiekakker zei: Kennen generatie Pommelien Madness nog? Ik hoop van wel en hoe zot zou het zijn deze band nog eens te mogen zien op Werchter Klik om te vergroten... Dat soort uitgerangeerde acts hoeven we echt niet te willen op RW. Wint niemand iets mee. Waarderingen: jarne
Dixiekakker zei: Kennen generatie Pommelien Madness nog? Ik hoop van wel en hoe zot zou het zijn deze band nog eens te mogen zien op Werchter Klik om te vergroten... Dat soort uitgerangeerde acts hoeven we echt niet te willen op RW. Wint niemand iets mee.