Zelf vroeger ook weekenden Decibel en Defqon geweest, over het algemeen prima en hele fijne gemoedelijke sfeer, maar er lopen ook wel is bepaalde types rond, die niet vies zijn van een relletje hier en daar.
Wel respect dat ze het cancelen (manier waarop kan anders) , dit zijn geen temperaturen om in de volle zon een hele dag te stampen.