Graspop Metal Meeting 2027

Grootste vraagteken is wat mij betreft GWAR.
Hebben wel ooit op GMM gestaan, maar dat is wel alweer van 2011 geleden.
Geen idee of die nog op de radar van de organisatie staan..
Lijkt me wel leuk om eens gezien te hebben. 🙂
Dat ze na 2011 niet meer op Graspop hebben gestaan dat komt volgens mij vooral omdat ze überhaupt amper touren in Europa. Afgaande op setlist.fm wordt dit weer de eerste keer dat ze überhaupt in de juiste periode in de buurt zijn, op een random Spaans festival in 2023 na.

In 2011 was het in elk geval een groot succes in de Marquee, dus ik hoop met je mee!

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo
Dat ze na 2011 niet meer op Graspop hebben gestaan dat komt volgens mij vooral omdat ze überhaupt amper touren in Europa. Afgaande op setlist.fm wordt dit weer de eerste keer dat ze überhaupt in de juiste periode in de buurt zijn, op een random Spaans festival in 2023 na.

In 2011 was het in elk geval een groot succes in de Marquee, dus ik hoop met je mee!
In 2019 heb ik mijn ticket voor hun show in Zappa nog terug betaald gekregen

1782997461861.png

Show was afgelast wegens tegenvallende ticketverkoop

400 euro voor 4 dagen! Dan word t tocu gewoon graspop weer dit jaar...
300+ bands is leuk, maar zoals al eerder gezegd ga je ze tocj nie alle 300 zien. En de kans op clashes tussen 3 bands die je alle 3 heel graag wilt zien is ook veel groter...
Ja je hebt meer kans da er altijd iets speelt wat je leuk vind. Maar vind t soms ook wel leuk om ergens bij een podium te staan en me te laten verassen door de band die er dan staat.
Hoop jie dat graspop ook zo duur word...
(Eigenlijk nu ik er zo overnadenk valt t me nog mee hoe veel duurder die tickets zijn, had zelf ong. 500 verwacht. Vind 400 nog steeds re veel overigens hoor)

• Leuk
Waarderingen: El_Leipo
400 euro voor 4 dagen! Dan word t tocu gewoon graspop weer dit jaar...
300+ bands is leuk, maar zoals al eerder gezegd ga je ze tocj nie alle 300 zien. En de kans op clashes tussen 3 bands die je alle 3 heel graag wilt zien is ook veel groter...
Ja je hebt meer kans da er altijd iets speelt wat je leuk vind. Maar vind t soms ook wel leuk om ergens bij een podium te staan en me te laten verassen door de band die er dan staat.
Hoop jie dat graspop ook zo duur word...
(Eigenlijk nu ik er zo overnadenk valt t me nog mee hoe veel duurder die tickets zijn, had zelf ong. 500 verwacht. Vind 400 nog steeds re veel overigens hoor)
en hellfest is wel heel erg top heavy. de eerste paar bands op gelijk welke stage zijn een pak kleiner dan de opening bands van graspop. waardoor je dan later op de avond veel meer verschrikkelijke clashes hebt.

Ik heb het ervoor over. Nu ben ik wel op een leeftijd gekomen waar ik me wat luxe kan permitteren. Maar ik begrijp zeer goed dat dit niet voor iedereen haalbaar is.

Edit : Als je Graspop + camping + parking optelt, aan welk bedrag kom je dan? €319+€36,98+€20=375,98

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

Users who are viewing this thread