Graspop Metal Meeting 2027

mogelijke realistische lijst..

1782205826652.png
Dit maakt donderdag en zaterdag zoals historisch voor mij goed genoeg om een ticket te kopen en zo is er ook iets voor anderen op vrijdag en zondag :)

Mijn ideale lijst

1782207389592.png
 
  • Leuk
Waarderingen: CedricH
mogelijke realistische lijst..

Bekijk bijlage 21449
Dit maakt donderdag en zaterdag zoals historisch voor mij goed genoeg om een ticket te kopen en zo is er ook iets voor anderen op vrijdag en zondag :)

Mijn ideale lijst

Bekijk bijlage 21451
5FDP gaat echt niet als sub staan, dat geloof ik niet meer 😅

En pendulum in de metal dome is echt om problemen vragen, zelfs de marquee zat meer dan overvol, sleep token gaat ook gewoon een van de headliners zijn als ze komen al zijn ze nu toch wat vaart verloren door niet te touren
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo en Loek123
Een wishlist geprobeerd te maken die enigszins realistisch is:

Linkin Park - Sleep Token
Ghost - Lamb of god
Parkway Drive - Gojira
Korn - Avenged Sevenfold

Normaal zou ik SOAD altijd in de wishlist zetten maar wilde het realistisch houden
Deze headliners zou ik alle 8 wel gaan kijken
Korn is wat vroeg om terug te komen, maar zit altijd wel een headliner tussen die te snel terug komt. is voor mij toch wel een band die ik ieder jaar wel kan zien ervan kan genieten met hoe sterk die live zijn de laatste jaren.
 
Qua headliners 2 wensen voor volgend jaar: Parkway Drive en Sleep Token
Qua sub: Evanescence zou nice zijn
Qua undercard hoop ik op: Draconian, Enter Shikari, Mickael Stanne (maakt niet uit met welke band 'ie komt, liefst zowel The Halo Effect als Cemetery Skyline please), Amorphis, Slow Fall, Nailed to Obscurity
 
  • Leuk
Waarderingen: CedricH
Voor mij graag ook Parkway Drive en Gojira, zoals iedereen.

Wat is de kans dat Nightwish terug op tour zou gaan en in Dessel passeert volgend jaar?
 
Ik verwacht ghost toch ook wel (alhoewel ik die al dit jaar had verwacht), hebben nieuw album waarmee ze nog niet langs festivals zijn geweest
 
  • Leuk
Waarderingen: El_Leipo
5FDP gaat echt niet als sub staan, dat geloof ik niet meer 😅

En pendulum in de metal dome is echt om problemen vragen, zelfs de marquee zat meer dan overvol, sleep token gaat ook gewoon een van de headliners zijn als ze komen al zijn ze nu toch wat vaart verloren door niet te touren
Bij hellfest speelt er soms nog een band na de headliner die iets bovenaan de affiche staat, donderdag was dit alestorm, vrijdag was dit Ultra vomit.

Helpt op de uitstroom te spreiden. Headliner van die stage moet er natuurlijk wel mee akkoord zijn ( deep purple en iron maiden respectievelijk) maar zo een set van pendulum na een bon Jovi of een andere oudere band lijkt mij wel magisch
 
  • Leuk
Waarderingen: Reislustig
Bij hellfest speelt er soms nog een band na de headliner die iets bovenaan de affiche staat, donderdag was dit alestorm, vrijdag was dit Ultra vomit.

Helpt op de uitstroom te spreiden. Headliner van die stage moet er natuurlijk wel mee akkoord zijn ( deep purple en iron maiden respectievelijk) maar zo een set van pendulum na een bon Jovi of een andere oudere band lijkt mij wel magisch
IM speelt op gmm altijd van 21-23, waardoor north hl er altijd achter speelt.
 
IM speelt op gmm altijd van 21-23, waardoor north hl er altijd achter speelt.
ja maar op Hellfest hadden die: Iron Maiden > Sabaton > Ultra vomit
dus nog een extra act erna, op Graspop was het wel klaar geweest na sabaton
van mij hoeft het overigens echt niet, om nog langer door te gaan.
werd iedere dag wakker door de hitte rond 9, ieder uurtje langer door gaan in de nacht is dan gewoon een uurtje slaap minder
 
  • 100
Waarderingen: Jimmeh07
Voor mij graag ook Parkway Drive en Gojira, zoals iedereen.

Wat is de kans dat Nightwish terug op tour zou gaan en in Dessel passeert volgend jaar?
Ik verwacht ghost toch ook wel (alhoewel ik die al dit jaar had verwacht), hebben nieuw album waarmee ze nog niet langs festivals zijn geweest

Ik denk zowel Ghost als Nightwish niet, beide bands hebben pauze!
 

Users who are viewing this thread