Best Kept Secret 2027

Ik zou Angine de Poitrine volgend jaar wel heel erg tof vinden. Dat lijkt me ook een ideale act voor BKS, heel apart, maar wel met zeer veel muzikale diepgang. Concert in Doornroosje is zo hard uitverkocht dat via Ticketswap het onmogelijk wordt om iets te vinden.

• Leuk
Waarderingen: mlkturf en Ferraroo
De London Calling waar ze eind oktober staan is ook al uitverkocht, dat is volgens mij best uitzonderlijk. Ideaal voor BKS ja, maar ook voor DTRH en LL. Ik geef Mojo hier een wat grotere kans, maar hopelijk 'voor ons' valt het de kant van Hilvarenbeek op!

Angine de Poitrine zou idd heel tof zijn. Wat denken we van RAYE als headliner? Of is ze niet alternatief genoeg voor BKS en doet ze eerder Pinkpop oid aan?

Ik vind RAYE zelf een gedroomde Pinkpopheadliner inderdaad.
Op zich eens, maar volgens mij kan RAYE ook heel goed BKS headlinen. Als de kans zich voordoet, denk ik wel dat ze hem grijpen.

(Voor mij hoeft het niet per se; die bejubelde show op LL25 deed mij niet veel. Anderzijds zou ik het wel een nieuwe kans geven, mocht ze er staan).

• Leuk
Waarderingen: saaaaaaam33
Dan toch liever FKA Twigs. Had nog nooit echt naar haar muziek geluisterd, maar haar show op de Werchter stream heeft me wel echt compleet weggeblazen.
Ik had precies dezelfde ervaring op Lowlands vorig jaar, ben nu groot fan. Ik denk wel dat die liveshow veel beter tot zijn recht komt in een tent, maar als het dan toch op het grote podium moet (gezien haar groeiende populariteit), laat het dan idd een headlineslot zijn wanneer het al donker is. En een show van 1,5 uur of langer zelfs zou zeker geen straf zijn :)

• Leuk
Waarderingen: DJ_Tjorre
Meer volledige voorspelling dan:
HEADLINERS: Fontaines D.C. - New Order - The Strokes
SUBS: FKA Twigs - St. Vincent - The Last Dinner Party
UNDERCARD: Berlioz - Dayglow - Eliza & The Delusionals - Fat Dog - Fcukers - La Femme - Lander & Adriaan - Japanese Breakfast - Magdalena Bay - Mannequin Pussy - Pink Martini - Nusantara Beat - Personal Trainer - Porter Robinson - Sweeping Promises - Weyes Blood - Wunderhorse - Yussef Dayes

Een paar veeeeel te vergezochte losse flodders hier. Maar wel een lekker diverse lijst (:

• Leuk
Waarderingen: superginger
Ik had precies dezelfde ervaring op Lowlands vorig jaar, ben nu groot fan. Ik denk wel dat die liveshow veel beter tot zijn recht komt in een tent, maar als het dan toch op het grote podium moet (gezien haar groeiende populariteit), laat het dan idd een headlineslot zijn wanneer het al donker is. En een show van 1,5 uur of langer zelfs zou zeker geen straf zijn :)
De vraag is alleen of dat fysiek wel mogelijk is, zij kient altijd haar shows tot in de puntjes uit natuurlijk, maar dan moet t wel vol te houden zijn. Denk dat een combi van een kleinere headliner met FKA Twigs er achteraan in de TWO misschien wel een betere combi is.

• Leuk
Of kunnen ze niet gewoon alle Indie/pop girlies boeken? Mag Bay, Oklou, Japanese Breakfast, Clairo, en dan een headline set van Charlie XCX? 😜

• Leuk
Uit dat rijtje het liefst Oklou, ook omdat ik Japanese Breakfast en Mag Bay al in de TWO heb gezien. En FKA Twigs op Lowlands, maar dat was inderdaad enorm sterk, dus ook graag nog eens op BKS!

Verder vind ik het juist fijn als er ook in de bovenkant genoeg diversiteit in stijlen is, dus liever dit soort namen in kleinere clubjes verspreid over meerdere edities wat mij betreft :)

• Leuk
Waarderingen: Jelle en RubenFrusciante

Users who are viewing this thread