Lowlands 2026 dagindeling

Een mogelijke clash tussen Turnstile en Dijon doet mij nu al vrezen met hele grote vrezen pff

Excuses, ik ben dit topic door de voorpret en het weekend BKS helemaal vergeten. Binnekort maar is kijken of ik de begin post weer is kan updaten

• Leuk
Waarderingen: @Marc
Ik heb even de podcast geluisterd over het theater en comedy programma en dat ingevuld in de clashfinder. Zeker comedy kan je wel erg goed invullen. Grootste clash: Ron van Zalmsaus is tegelijk met Tyler the creator!:cry:

Dat stond niet in de post, maar waarschijnlijk... Bij een succes herhaalt Lowlands dat graag nog een aantal keer 😔
Waarom sip? De spot was prima, uitvoering ook en heerlijk dat cabaret extra aandacht kreeg. Herhaling bij succes is niet altijd een probleem.
Succes zonder herhaling vind ik gekker.
Zolang het niet eindeloos uitgemolken wordt.

Ohja en het aantal live muziek acts werd er ook niet door aangetast.

Sterker nog, de dag zo beginnen op een festival vond ik erg leuk, zat meteen weer vol positieve energie.

Waarom sip? De spot was prima, uitvoering ook en heerlijk dat cabaret extra aandacht kreeg. Herhaling bij succes is niet altijd een probleem.
Succes zonder herhaling vind ik gekker.
Zolang het niet eindeloos uitgemolken wordt.

Ohja en het aantal live muziek acts werd er ook niet door aangetast.

Sterker nog, de dag zo beginnen op een festival vond ik erg leuk, zat meteen weer vol positieve energie.
Oh dit was dan iets teveel mijn interne gedachteproces, want ik vind de boeking van Merijn Scholten prima hoor! :)

Alleen het ging er specifiek over of hij exact dezelfde spot als Kasper v/d Laan zou krijgen. De zondag start nu waarschijnlijk weer met NNO, een reggae-act (vorig jaar Horace Andy en dit jaar Steel Pulse, wat ik overigens verder ook een leuke boeking vindt) en comedy (vorig jaar dus Kasper en dit jaar Merijn). Die optelsom voelt bij mij wel onnodig rigide en ja, een beetje "uitgemolken". Maar verre van een groot probleem....

• Leuk
Waarderingen: WTSGD en @Marc
Oh dit was dan iets teveel mijn interne gedachteproces, want ik vind de boeking van Merijn Scholten prima hoor! :)

Alleen het ging er specifiek over of hij exact dezelfde spot als Kasper v/d Laan zou krijgen. De zondag start nu waarschijnlijk weer met NNO, een reggae-act (vorig jaar Horace Andy en dit jaar Steel Pulse, wat ik overigens verder ook een leuke boeking vindt) en comedy (vorig jaar dus Kasper en dit jaar Merijn). Die optelsom voelt bij mij wel onnodig rigide en ja, een beetje "uitgemolken". Maar verre van een groot probleem....
Ik denk dat ik je gedachte snap. Lijkt een soort invuloefening van een blauwdruk. Lekker veilig.

Ik zou het zelf juist wel lekker vinden als de spot van Kasper v/d Laan er dit jaar weer is en dus ingevuls wordt door bijvoorbeeld een Merijn, was heerlijk wakker worden. En ook gewoon vrij bijzonder om staand in een festival tent sochtends cabaret te kijken. Ik vrees alleen dat het success van vorig jaar lastig te evenaren is.

NNO is nu inderdaad wel mooi geweest en behoorlijk uitgemolken (mede trouwens door het publiek). Zou iets kleinschaliger / alternatiever qua klassieke muziek op de zondag ochtend nog wel heel fijn vinden.

Users who are viewing this thread