Werchter Parklife 2026

Het is voorlopig maar een lange termijn voorspelling die 34° maar we gaan de organisatie nog dankbaar zijn om dat flauwe voorprogramma.

Eerst in Leuven indrinken en dan zien dat we op tijd zijn voor Papa Roach.

Het is voorlopig maar een lange termijn voorspelling die 34° maar we gaan de organisatie nog dankbaar zijn om dat flauwe voorprogramma.

Das dus halfweg Linkin Park binnen kruipen.

Geen Clipse? Beestig goed album uitgebracht. Hopelijk wordt het ook gewaardeerd door het publiek. Verdienen ze wel.

Ik heb een vraag over mobiliteit :
Heeft iemand ervaring met de Keolis Event Shuttle ?
Mijn vrouw en ik zouden vanuit Tongeren vertrekken, maar ik twijfel of dat handig is – bijvoorbeeld qua toiletvoorzieningen – aangezien ze zwanger is.
Wat denken jullie van een andere optie : met de auto naar Leuven of Aarschot rijden en daar de festivalshuttle nemen ? Zo kunnen we wel met de auto gaan, maar vermijden we (of beperken we in ieder geval) de nachtmerrie van het wegrijden van de parking... 🤔

Ik kan door omstandigheden aanstaande zondag helaas niet meer.

Ik heb dus twee kaartjes in de aanbieding.

Ik kan ze via Ticketmaster naar je toe sturen. Mocht je interesse hebben, let me know.

Per kaartje 85 euro ipv de 131 euro die ik heb betaald. Ik heb de loterij pas gewonnen 😉

Hot hot hot: hitteplan geactiveerd

De festivalorganisatie in Werchter activeert komend weekend het hitteplan. De dagfestivals Werchter Boutique en Werchter Parklife vinden plaats onder mogelijk uitzonderlijk warme weersomstandigheden. Daarom worden extra maatregelen genomen en duidelijke richtlijnen gecommuniceerd. De veiligheid en gezondheid van alle aanwezigen staan daarbij centraal.

WATER

Bezoekers worden aangeraden voldoende water te drinken.

In het Festivalpark is gratis drinkwater verkrijgbaar.

Aan de togen is één Coin goed voor een flesje Spa Reine van 50 cl.

Er wordt aanbevolen om ook water voor onderweg te voorzien.

Er worden vernevelingsinstallaties en extra verfrissingspunten voorzien.

Indien nodig wordt water uitgedeeld aan de ingang van het Festivalpark en in de vakken vooraan aan het podium.

Lege drinkbussen (uitgezonderd glas) zijn toegelaten volgens de standaardregeling.

De Watertap bevindt zich aan Werchter Brug.

BESCHERMING TEGEN DE ZON

De bomen in het Festivalpark bieden natuurlijke schaduw.

Er worden bijkomende schaduwzones ingericht.

Bezoekers wordt aangeraden zich regelmatig in te smeren met zonnecrème met een hoge beschermingsfactor. In het Festivalpark zijn ook zonnecrèmedispensers aanwezig. Zonnecrème mag worden meegebracht, met uitzondering van spuitbussen.

Het dragen van een pet, hoed of sjaal wordt aanbevolen.

Werchter Boutique met headliners Katy Perry en Pitbull vindt plaats op zaterdag 27 juni. Er worden meer dan 47.000 festivalgangers verwacht. Er zijn nog tickets te koop via ticketmaster.be. Op zondag 28 juni vindt Werchter Parklife plaats. Het dagfestival rond headliner Linkin Park is volledig uitverkocht. Info via werchterparklife.be.

Users who are viewing this thread