Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb een vraag over mobiliteit :
Heeft iemand ervaring met de Keolis Event Shuttle ?
Mijn vrouw en ik zouden vanuit Tongeren vertrekken, maar ik twijfel of dat handig is – bijvoorbeeld qua toiletvoorzieningen – aangezien ze zwanger is.
Wat denken jullie van een andere optie : met de auto naar Leuven of Aarschot rijden en daar de festivalshuttle nemen ? Zo kunnen we wel met de auto gaan, maar vermijden we (of beperken we in ieder geval) de nachtmerrie van het wegrijden van de parking...