Live is Live 2026

40.000 lijkt me zwaar overdreven, er stond wat volk, maar je kon echt wel heel eenvoudig naar voren wandelen. Kan me niet voorstellen dat er veel meer dan 20.000 mensen was.
Aan de ingang hadden we gevraagd hoeveel kaarten er verkocht/verwacht waren vandaag.
Antwoord was 17k.

Ze hadden ook het terrein kleiner gemaakt als je de kaart bekeek.

Wel even benieuwd of iemand dat gezien heeft of niet.
Er was geen front stage / golden circle

Zijn er wel frontstage tickets aangeboden?

Zelf niet gezien(vanwege tickets voor good route)

Volgens journalist GVA zei organisatie zonder blikken of blozen 40000.
En eens goed gelachen? Ik vind u continue gestook en vooral u leedvermaak hier een beetje zielig.

20K of 40K, deze mensen hebben er overduidelijk van genoten en vinden het een zeer fijn festival. Niet al mijn vrienden en mijn ouders krijg ik nog mee naar (4 dagen) Rock Werchter en dan vind ik een dagje Live is Live een heerlijk altnernatief met deze groep. Enorm genoten zondag. Dus van mijn part mag de Boomer doelgroep gerust de identitieit worden :).

Benjamin Clemantine toonde naar goede gewoonte het eerste half uur zijn indrukwekkende talent maar dan gaat om een of andere reden het licht uit en wordt het wat lachwekkend. Ik vind het telkens zonde van zijn tijd.
Eefje is niet mijn muziek dus was best sceptisch maar zij heeft me volledig overtuigd. Top show, op een groot podium.
Johnny Marr leuk voor de hitjes tussendoor.
En een geweldige Nick Cave. Je kon bij momenten een speld horen vallen, zoals o.a. bij Joy. Kippenvel, 2,5 uur lang.

Ik heb overigens weinig last gehad van praters maar blijkbaar geluk gehad dat ik tussen allemaal respectvolle, aandachtige mensen stond tijdens alle optredens (op het laatste stuk van BC na, maar daar was hij mij ook wel kwijt).

Blozen of niet (van horen zeggen), wat doet het er toe, ik hoop dat ze uit de kosten geraakt zijn en op een mooie editie volgend jaar. Hier alvast respect voor mensen die risico nemen en ondernemen in een zeer moeilijke markt, met vallen en opstaan.

Mooie aantallen zo, helemaal met die hitte en het feit dat er een maandag bijzat. Ze mogen meer dan tevreden zijn.

17k verkochte tickets dus. Een voor 95 percent gevulde Afas Dome. Met een gegarandeerd vol middenplein. Ze doen het toch maar op een maandag! 😀

Als ze op zaterdag of zondag hadden gestaan hadden ze misschien ook wel aan die 25k geraakt 😉

17k verkochte tickets dus. Een voor 95 percent gevulde Afas Dome. Met een gegarandeerd vol middenplein. Ze doen het toch maar op een maandag! 😀

Als ze op zaterdag of zondag hadden gestaan hadden ze misschien ook wel aan die 25k geraakt 😉
Of zelfs op een vrijdag had dat wel gelukt lijkt me

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Bon, gewoon een wilde gok en letterlijk op niets gebaseerd (en wellicht ook wat te klein) maar ik wil Bon Iver op die locatie weleens zien😅

Users who are viewing this thread