Lowlands 2026

Is de Echo van het terrein? Waarom staat die dan nog in het blokkenschema? Of gaan ze nog film+Tallk Tallk Tallk aankondigen?
1784201782102.png

Staat wel in het blokkenschema en die moeten nog bekend gemaakt worden.
De acts New Scientist Live en de Nationale Wetenschapsquiz staan nog niet in het blokkenschema, maar al wel in het programma.
Dus de Echo zal er gewoon zijn. Alleen het blokkenschema is ongelofelijk vroeg.

Wel een bijzonder fenomeen vanochtend weer, niet des Lowlands. Een timetable die ineens random gevuld wordt, waar ook nog foutjes in zitten. Daarna een post die niet strak om 11:00 online gaat maar 20 minuten later. Net alsof er iets fout ging, echt mierenneuken Iknow maar het viel me op.

Dan het belangrijkere gedeelte, erg tevreden met de timetable. Weinig echte clashes in het dag programma en een mooie verdeling tussen act op verschillende stages. Dijon en Turnstile overlappend is mijn grootste baalmoment en het feit dat de zondag nacht vol zit met leuke acts is ook jammer. Overal erg tevreden.

Ben ik de enige die denkt dat ninajirachi en jane remover in die x-ray ongelofelijk krap gaat worden of overschat ik hun aantrekking voor het gemiddelde lowlands publiek?

Zaterdag 11 juli
Ticketswap: €325 / tmaster €332

Zondag 12 juli
Ticketswap: €325,12 / tmaster: €312,-

Maandag 13 Juli
Ticketswap: €318,51 / tmaster: €327,59,-

Dinsdag 14 Juli
Ticketswap: €318,51 / tmaster: 322,40

Woensdag 15 juli
Ticketswap: €318,51 / tmaster: 319,-

Donderdag 16 juli
Ticketswap: €318,- / tmaster: 322,-

Aantallen kaarten zondag 12 jul
TS: 342 tickets
TM: 419 tickets.

Aantallen kaarten maandag 13 juli
Ts: 386 tickets in de resale
Tm 496 tickets in de resale

Aantallen kaarten dinsdag 14 juli
Ts: 414 tickets in de resale
Tm 495 tickets in de resale

Aantal kaarten woensdag 15 juli
Ts: 442
Tm: 575

Aantallen kaarten dinsdag 14 juli
Ts: 458 tickets in de resale (+16)
Tm ??? tickets in de resale

Totaal zondag 12 juli = 882
Totaal maandag 13 juli = 909
Totaal woensdag 15 juli = 1017 (aanbod neemt toe)
Totaal donderdag 16 juli = volgt
TM donderdag 16 juli; 681 stuks!

Wel een bijzonder fenomeen vanochtend weer, niet des Lowlands. Een timetable die ineens random gevuld wordt, waar ook nog foutjes in zitten. Daarna een post die niet strak om 11:00 online gaat maar 20 minuten later. Net alsof er iets fout ging, echt mierenneuken Iknow maar het viel me op.

Dan het belangrijkere gedeelte, erg tevreden met de timetable. Weinig echte clashes in het dag programma en een mooie verdeling tussen act op verschillende stages. Dijon en Turnstile overlappend is mijn grootste baalmoment en het feit dat de zondag nacht vol zit met leuke acts is ook jammer. Overal erg tevreden.

Het vreemdste vind ik nog om het blokkenschema aan te kondigen met een volledig lege Echo. Een weekje wachten had ook niet uitgemaakt toch?

Ben ik de enige die denkt dat ninajirachi en jane remover in die x-ray ongelofelijk krap gaat worden of overschat ik hun aantrekking voor het gemiddelde lowlands publiek?
Ik had Ninajijrachi absoluut niet in de X-Ray verwacht, dat kan nog wel eens proppen worden. Stond op Coachella dacht ik op een van de grotere stages

heerlijk blokkenschema! Vrijdag is vrij licht, maar dit vind ik eigenlijk best lekker. Dan kan je op zo'n eerste dag een beetje rondstruinen en weer even inkomen. Zaterdag is bomvol met IJsland > Geese > Eefje > Tyler > SMIB. Theo Parrish heel de zondagnacht is daarnaast een droomafsluiter voor het festival.

Ik had Ninajijrachi absoluut niet in de X-Ray verwacht, dat kan nog wel eens proppen worden. Stond op Coachella dacht ik op een van de grotere stages
Zelfde geldt voor Rose Grey die ik in de Slayyyter hype eigenlijk wel ook in een grotere tent had verwacht. Blood Orange had ik dan weer in de Bravo verwacht, maar die staat in de Heineken.

Ik vind het geen mierenneuken hoor. Je kan het toch wat professioneler aanpakken?
Vorige week even teasen "volgende week komt het blokkenschema en de laatste namen" en dan gisteren: "morgen komt het blokkenschema en de laatste namen".
Dit voelt gewoon niet heel sterk, hoop dat dit geen voorbode wordt van hoe het festival zich verder ontwikkelt.

Laatst bewerkt:
Ik vind het geen mierenneuken hoor. Je kan het toch wat professioneler aanpakken?
Vorige week even teasen "volgende week komt het blokkenschema en de laatste namen" en dan gisteren: "morgen komt het blokkenschema en de laatste namen".
Dit voelt gewoon niet heel sterk, hoop dat dit geen voorbode wordt van hoe het festival zich verder ontwikkelt.

Je vult me goed aan, helemaal mee eens!

Users who are viewing this thread