Lowlands 2026

Nou zo te zien heeft Brett heel wat rondjes gelopen met de gouden M….. ze zijn wel gestopt na 1 jaar toch? Zal wel niet zo succesvol zijn geweest…..

Iemand nog luister tips? Merendeel van het hardere werk en de techno ben ik wel doorheen.

Nog wat leuke indie rock of singer / songwriter tips?

Zo Politie Warnsveld nog even doen
Ik kwam gisteren na een lange luistersessie uit bij Romy Liz Rose

“Gekaapt” het is een mini marketing stunt waar letterlijk niemand last van heeft tenzij je jezelf opnaait over een linkedin post waar je niet naar hoeft te kijken.
Jij en ik krijgen zo'n grote M of ander groot voorwerp niet op het terrein om lollig mee te doen, zij wel. Zo'n stunt staat niet in het luchtlede dus je kan niet roepen dat letterlijk niemand er last van heeft.

Iemand nog luister tips? Merendeel van het hardere werk en de techno ben ik wel doorheen.

Nog wat leuke indie rock of singer / songwriter tips?

Zo Politie Warnsveld nog even doen

Dove Ellis heeft een prachtig album uitgebracht vorig jaar. To The Sandles en When You Tie Your Hair Up zijn mijn favorieten.

Hopelijk staat hij op zondagmiddag op het moment dat iedereen labiel is, dat gaat dan janken worden.

• Leuk
Waarderingen: WTSGD
Jij en ik krijgen zo'n grote M of ander groot voorwerp niet op het terrein om lollig mee te doen, zij wel. Zo'n stunt staat niet in het luchtlede dus je kan niet roepen dat letterlijk niemand er last van heeft.
Oke dus omdat jij geen grote voorwerpen mee kan nemen heb je daar last van? Omdat jij het godgegeven recht hebt om ook voorwerpen mee te nemen? Kerel wat boeit het 😂

Users who are viewing this thread