Lowlands 2026

Ik vraag me af of het idee dat Lowlands steeds commerciëler wordt wel echt klopt.

Hoeveel merkactivaties tellen jullie bijvoorbeeld in de aftermovie van 2007: https://www.youtube.com/watch?v=kDU0OXEpm7U

Ik was er toen niet bij, dus weet niet of het vooral de aftermovie is, maar ik denk dat het dus van alle tijden is. Maar irritant is het wel en het doet af aan het gevoel om op lowlands op een andere planeet te zijn. Als het klopt dat lowlands alleen op deze manier rendabel is dan heb ik liever reclame dan een nog duurder ticket, maar of dat zo is kan je dus nooit weten.
Ik was er toen wel, was mn eerste Flight. Was toen net zo erg: Ben & Jerry’s, Bacardi Groove Tube, Oxfam, DE, etc. Is van alle tijden en hoort erbij, zonder die merken geen Lowlands.

• Haha
Waarderingen: DJ_Tjorre
Kan iemand mij een logische verklaring geven waarom er op ticketswap kaarten worden verkocht voor 482 euro? Even de service kosten etc buiten beschouwing. Waarom koopt iemand een kaart voor die prijs als ze voor 365 bij de organisatie te koop zijn?
Bekijk bijlage 21722

De enige verklaring die ik kan geven is dat je op ticketswap sinds kort de optie hebt om automatisch tickets te kopen zodra er een beschikbaar komt. De mensen hebben het maximale bedrag ingesteld om automatisch een ticket te kopen en hebben nu dus de maximale prijs betaald waarvoor deze tickets aangeboden kunnen worden. Heel logisch is het niet nee 😂

• Thinking
Waarderingen: @Marc
De enige verklaring die ik kan geven is dat je op ticketswap sinds kort de optie hebt om automatisch tickets te kopen zodra er een beschikbaar komt. De mensen hebben het maximale bedrag ingesteld om automatisch een ticket te kopen en hebben nu dus de maximale prijs betaald waarvoor deze tickets aangeboden kunnen worden. Heel logisch is het niet nee 😂
Wees blij dat TS niet vereist dat je met die functie het maximale bedrag betaald (wat het twee weken geleden nog was)

• Wow
Terwijl op Ticketmaster de prijs al bijna 40 euro gezakt is naar 325 euro. Best flink al en zal alleen nog maar meer dalen als het niet uitverkoopt.

Ik was er toen wel, was mn eerste Flight. Was toen net zo erg: Ben & Jerry’s, Bacardi Groove Tube, Oxfam, DE, etc. Is van alle tijden en hoort erbij, zonder die merken geen Lowlands.
In 2007 waren er geen LinkedIn leukerds die pronkten met hun viral McDonalds campagne over die opzettelijk gestolen M die over het hele terrein ging.

• Leuk
Waarderingen: mgbss
Terwijl op Ticketmaster de prijs al bijna 40 euro gezakt is naar 325 euro. Best flink al en zal alleen nog maar meer dalen als het niet uitverkoopt.
Zou kunnen, terwijl ook hier veel mensen azen op een resell ticket voor minder ivm bier. Dus hoe lang ga je wachten?

Niks van meegekregen, heb je de beelden nog? Interessant 🧐

• Pray

Ter aanvulling, dit was vorige week donderdag toen de kaarten nog niet aangeboden konden worden. Op het moment dat de kaarten (voor de maximale prijs) te koop werden gezet hebben deze 3 personen dus automatisch een ticket gekocht voor die prijs.

Scherm­afbeelding 2026-07-10 om 09.29.11.png

• Wow
  • Thinking
Waarderingen: @Marc en CVS
Iemand nog luister tips? Merendeel van het hardere werk en de techno ben ik wel doorheen.

Nog wat leuke indie rock of singer / songwriter tips?

Zo Politie Warnsveld nog even doen

Users who are viewing this thread