Pukkelpop 2026

Backyard al open op donderdag super! Reuze benieuwd welke locatie die krijgt op het festivalterrein en of het nog steeds openlucht is of een tent krijgt.

Zwakke donderdag. dEUS wel leuk maar inderdaad niet in de core van dat donderdagpubliek.

In vergelijking met vorig jaar Bazart, Eefje, Roxy Dekker, Frenna, J. Bernardt...

Ik hoef hier buiten dEUS eigenlijk niets van te zien.
Vorig jaar was ook erg in mijn straatje en was inderdaad erg goed. Maar ik blijf erbij dat het een extra dag is die veel andere festivals niet hebben. Op Lowlands weet ik niet wat ze op de donderdagavond doen, maar niet zo mooi als Pukkelpop. En die hebben al helemaal geen dEUS die ook gewoon op een reguliere dag als Marqueeheadliner kan staan.

Vorig jaar was ook erg in mijn straatje en was inderdaad erg goed. Maar ik blijf erbij dat het een extra dag is die veel andere festivals niet hebben. Op Lowlands weet ik niet wat ze op de donderdagavond doen, maar niet zo mooi als Pukkelpop. En die hebben al helemaal geen dEUS die ook gewoon op een reguliere dag als Marqueeheadliner kan staan.
We beginnen verwend te worden! 😅

dEUS op die donderdag wordt echt een stampesvolle marquee
Lijkt me niet, totaal geen 'match' met het PKP-publiek. Vorig jaar stond amper volk voor groepen als Idles, Vampire Weekend ... en dan is dEUS nog een heel stuk ouder. En zelfs tijdens Bazart (Exit) kon je vorig jaar makkelijk binnen en buiten wandelen.

Users who are viewing this thread