Gisteren een dagje Bospop gedaan, eigenlijk puur en alleen omdat de enige mogelijkheid was om Moby op reisafstand te zien (vorig weekend DTRH). Show 2 jaar geleden in Sportpaleis moest ik op het laatste moment afzeggen, dus als longtime fanboy voelde dit wel als een laatste kansje waar ik graag een eenzaam autoritje van 2x 2 uur voor over had.
Ik kwam het terrein oplopen toen Kensington begon. Muzikaal klonk het best aardig, maar het zijn geen showmannen die even zo'n veld inpakken. Ondertussen verbaasd over de vele kleedjes, ook tot heel ver richting het podium. Dat ligt toch ook niet meer ontspannen denk ik dan, tussen al die benen?
Daarna Triggerfinger in de tent, leuk om die weer eens te zien. Dat blijft toch wel echt een goede band. Mooi ook dat ze Follow Rivers in een eigen jasje hebben weten te steken!
Kaiser Chiefs wat je ervan verwacht. Niet zo heel best, maar de hitjes doen het goed en het zijn wel echte podium dieren. Daardoor toch vermakelijk.
ZZ Top van buiten de tent geprobeerd, maar totaal niet mijn ding dus ik zat een uur vooraf al klaar voor Moby. Het deed me goed dat ik niet de enige was. En terecht ook, want wat een show!! Die zangeres is natuurlijk geen Jacob Lusk, maar dat maakte niks uit. Moby met al z'n innerlijke onrust als een jonge geit over dat podium heen en weer. Lekker ongemakkelijk thank you thank you thank you roepen steeds. Wat een energie, echt fantastisch.