Bospop 2026

Dat is correct. En dit jaar loopt de vergunning af om het festival op dit terrein te mogen houden. Ik geloof dat Bospop tot eind juli de tijd heeft om al het papierwerk rond te maken.
Los van het papierwerk, als de gemeente vergunning af geeft om daar te gaan bouwen dan houd het toch op?
Waarschijnlijk te simpel beredeneerd 😂
Edit
Maar de gemeente gaat alles opnieuw bekijken als de papieren binnen zijn en dan nemen ze een beslissing?
Bospop krijgt een nieuwe vergunning of niet en er wordt gebouwd. Krijgen ze geen vergunning moeten ze op zoek naar een nieuwe locatie....?

Laatst bewerkt:
Dat is correct. En dit jaar loopt de vergunning af om het festival op dit terrein te mogen houden. Ik geloof dat Bospop tot eind juli de tijd heeft om al het papierwerk rond te maken.
...weer terug naar Sportpark Boshoven geen optie?

of zou dat weer krimp inhouden

Als ze terug naar het sportpark gaan kunnen ze de capaciteit door 3 delen. Maargoed, ik zou me er niet te druk om maken dat die vergunning niet verlengd wordt.

• Leuk
Waarderingen: PJ
Voor de zaterdag een kaartje over kunnen nemen, aanwezig dus :)

Schema gaat worden
The K's - Lunch - even andere stages kijken - Razorlight - Beach Boy's Best - Clouseau - The Ultimate Eagles - Kensington >Triggerfinger > Kaiser Chiefs > ZZ Top.

Razorlight wel benieuwd naar, vroeger welleens naar geluisterd maar nooit live gezien. ZZ Top ook gek genoeg nog nooit gezien, en Moby wel maar is echt de act waarvoor ik ga dit jaar. Zin in.

• Winning
Waarderingen: Brian
Voor de zaterdag een kaartje over kunnen nemen, aanwezig dus :)

Schema gaat worden
The K's - Lunch - even andere stages kijken - Razorlight - Beach Boy's Best - Clouseau - The Ultimate Eagles - Kensington >Triggerfinger > Kaiser Chiefs > ZZ Top.

Razorlight wel benieuwd naar, vroeger welleens naar geluisterd maar nooit live gezien. ZZ Top ook gek genoeg nog nooit gezien, en Moby wel maar is echt de act waarvoor ik ga dit jaar. Zin in.
Raar dat Moby dan niet in je schema staat ;)

Ik ben wel echt benieuwd, ondanks de grotere tent, hoe lang het van tevoren vol gaat staan bij ZZ Top. En ik zie het daarna gebeuren dat er al heel veel volk het terrein gaat verlaten. Maar ik hoop dat ik me vergis.

Weinig gewijzigd dan inderdaad de afgelopen weken.

„Hadden we vorig jaar met Simple Minds op zaterdag één superdag in het programma, dit jaar gaan alle dagen gelijk op”, zegt Bospop-directeur Peter Verkennis. „De vrijdag met Volbeat, de zaterdag met Moby en de zondag met Lenny Kravitz als afsluiter zijn even gewild.”
Wist tot een paar dagen terug niet wat ik van Moby moest verwachten, maar na het zien van de livestream van Rock Werchter, ben ik toch wel erg enthousiast geworden. Na ZZ Top toch maar snel richting hoofdpodium 😃 .

Ik ben wel echt benieuwd, ondanks de grotere tent, hoe lang het van tevoren vol gaat staan bij ZZ Top. En ik zie het daarna gebeuren dat er al heel veel volk het terrein gaat verlaten. Maar ik hoop dat ik me vergis.
Dat hoop ik ook...dat je je vergist ;) . Het is Moby gegund dat er nog veel publiek blijft.

Artikel gelezen maar niet noemswaardig.
Wel is de tribune vergroot van 500 naar 800 plaatsen. En de rolstoeltribune is dubbel zo groot. Daarnaast zijn Heavy hoempa en Blaze of Glory beide geboekt voor tussendoor te spelen.
De 200 waterpunten zijn uitgebreid naar 380.
In de tent hebben ze grote blazers om iedereen te verkoelen.
Het nieuwe containerpodium zal bespeeld worden door een top 40 coverband.

Hoeveel groter is die tent eigenlijk? Ik ben namelijk wel benieuwd of hij voor de acts buiten ZZ Top misschien niet té groot is, ondanks dat er wel meer artiesten staan die andere jaren altijd main waren geweest.

Users who are viewing this thread