Bospop 2026

Om hoe laat begint en eindigt de randanimatie op donderdag? Ik heb gelezen dat de dj set iedere dag tot 3 uur is. Geldt dat ook voor donderdag?
Andere jaren was dit niet tot 3u op de donderdag, eerder tussen half 1 / 1 uur als ik het me goed herinner van de afgelopen jaren. Vorig jaar stond er wat achtergrondmuziek op, maar het was dan ook veel rustiger in de tent dan op de andere dagen. Misschien dat de luistersessie wel iets meer bekijks trekt dit jaar.

Ik heb voor zaterdag een ticket gehaald, eigenlijk alleen voor Moby. Ik heb overdag ook nog andere dingen te doen en kan pas begin van de avond weg. Met hoeveel tijd moet ik rekening houden vanaf parkeren (waarschijnlijk op de aller aller verste plek mogelijk) tot mainstage?
20 minuten wandelen moet je dan wel rekening mee houden denk ik zo

• Leuk
  • Pray
Waarderingen: rambam en remkobak
Net m'n spullen opgehaald, donderdag nog werken en dan 's avonds naar de camping, heb er ontzettend veel zin in!!!
Sta dit jaar 3 dgn bij de bar onder het skydeck, dus mocht iemand zin hebben in een drankje en/of praatje dan zie ik je daar! :cool:
Ik zal daar veel in de buurt rondzwerven, dus kom zeker en vast even langs waaien :cool:

• Leuk
Waarderingen: Bokirules
is er iets bekend al over bezoekers aantallen, of heb ik dat gemist?
Die capaciteit vergroting voor de mainstage komt op mij over als "we kunnen wat meer bezoekers aan"?
Of heb ik dat mis...

(afgelopen jaar was de zaterdag met 35.000 uitverkocht meen ik)

Volgens de laatste berichten hier liep de vrijdag wat achter met de zaterdag en zondag. Vraag me af of er nu nog veel bezoekers last minute een kaart gaan kopen met 32 graden in 't verschiet......

is er iets bekend al over bezoekers aantallen, of heb ik dat gemist?
Die capaciteit vergroting voor de mainstage komt op mij over als "we kunnen wat meer bezoekers aan"?
Of heb ik dat mis...

(afgelopen jaar was de zaterdag met 35.000 uitverkocht meen ik)
Die 35000 is inclusief vrijwilligers etc. dacht ik, aantal betalende bezoekers lag rond de 30000. Dit jaar gaan het er iedere dag 27-28000 worden normaal gesproken.

Die 35000 is inclusief vrijwilligers etc. dacht ik, aantal betalende bezoekers lag rond de 30000. Dit jaar gaan het er iedere dag 27-28000 worden normaal gesproken.
Weinig gewijzigd dan inderdaad de afgelopen weken.

„Hadden we vorig jaar met Simple Minds op zaterdag één superdag in het programma, dit jaar gaan alle dagen gelijk op”, zegt Bospop-directeur Peter Verkennis. „De vrijdag met Volbeat, de zaterdag met Moby en de zondag met Lenny Kravitz als afsluiter zijn even gewild.”

• Leuk
Waarderingen: graaf1 en DennisvdBr
Weinig gewijzigd dan inderdaad de afgelopen weken.

„Hadden we vorig jaar met Simple Minds op zaterdag één superdag in het programma, dit jaar gaan alle dagen gelijk op”, zegt Bospop-directeur Peter Verkennis. „De vrijdag met Volbeat, de zaterdag met Moby en de zondag met Lenny Kravitz als afsluiter zijn even gewild.”
thanx, de link werkt echter niet

dat zijn toch gewoon hele nette bezoekers aantallen dan voor Bospop
Die vraag kan alleen de organisatie beantwoorden natuurlijk maar ik denk dat ze hier wel content mee zijn. Er zijn andere festivals die het zwaarder hebben qua ticketverkoop. Ze hebben met oa Volbeat Moby ZZ-TOP en Lenny Kravitz enkele goede boekingen natuurlijk.

Hele nette aantallen! Hopelijk is de gemeente er ook blij mee en tekenen ze na deze editie de vergunning voor onbepaalde tijd!
Andere discussie maar was er nu sprake van dat op het terrein waar nu Bospop gehouden wordt er in de toekomst mogelijk gebouwd zou worden of heb ik dat volledig verkeerd....
Edit:
Ik doelde hier op maar die plannen zijn van de baan of in de wacht gezet....

Andere discussie maar was er nu sprake van dat op het terrein waar nu Bospop gehouden wordt er in de toekomst mogelijk gebouwd zou worden of heb ik dat volledig verkeerd....
Dat is correct. En dit jaar loopt de vergunning af om het festival op dit terrein te mogen houden. Ik geloof dat Bospop tot eind juli de tijd heeft om al het papierwerk rond te maken.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel

Users who are viewing this thread