Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
  • Featured
Weet iemand hoe moeilijk ze doen over tassen meenemen?
Ik heb zo'n schoudertas van Lowlands van 17 jaar terug ofzo. Volgens de regels mag de tas maximaal een A4 groot zijn, die tas is nét iets groter.. Ik neem m al al die jaren mee naar allerlei festivals, waaronder ook DTHR 2 jaar terug... Maar ik kan me wel herinneren dat ze er toen ook een keer moeilijk over deden.

Weet iemand hoe moeilijk ze doen over tassen meenemen?
Ik heb zo'n schoudertas van Lowlands van 17 jaar terug ofzo. Volgens de regels mag de tas maximaal een A4 groot zijn, die tas is nét iets groter.. Ik neem m al al die jaren mee naar allerlei festivals, waaronder ook DTHR 2 jaar terug... Maar ik kan me wel herinneren dat ze er toen ook een keer moeilijk over deden.
Trial and error. Elke medewerker van de security is weer anders.

Edit: Rugzakken groter dan een a4tje zijn ook gewoon vervelend in het publiek.

• Leuk
Waarderingen: PvT.Arj en Strandtent
Kan iemand mij uitleggen waarom resale ticket master en SW alle prijzen duurder zijn dan de originele prijs en deze nog niet is uitverkocht??
Ben je toch echt een rukker 1ste klas als je dat betaald?

• Leuk
Waarderingen: Mojo jojo
Je kunt als verkoper niet zien voor hoeveel het ticket te koop komt te staan. Kosten voor de koper zijn 12 procent en denk dat veel verkopers zich daarop verkijken.

Kan iemand mij uitleggen waarom resale ticket master en SW alle prijzen duurder zijn dan de originele prijs en deze nog niet is uitverkocht??
Ben je toch echt een rukker 1ste klas als je dat betaald?
Ik denk dat mensen gewoon echt blind zijn en niet kijken of het al is uitverkocht. Kan geen andere bedenken.

So far is het lekker rustig, maar dat zegt niks denk ik. Is afwachten tot vanavond.

Weet iemand of er ergens fatsoenlijke wijn te koop is? In de plattegrond kan ik niks vinden

Laatst bewerkt:
Verrassend weinig updates hier dus ik trap maar af!

Tot dusver is échte last beperkt maar het is vrijmibo galore qua gepraat, tot aan de voorste rij bij Jacob Alon toe helaas. Maar dat daargelaten, heerlijk terrein blijft het en perfect weer. Dermot Kennedy charmeerde met z’n sulligheid en Alon was weer prachtig. Een deel met band is goeie zet voor festival, Don’t Fall Asleep was kippenvel.

Sticks liet het veld bij de Hotot flink meedeinen maar miste in de orkest uitvoeringen wel energie/beat. Al had ik Spaanse Vlieg wel met backing willen horen. Florence Road kreeg een volle Fuzzy maar vol met ongeïnteresseerden vooral. Alles klinkt herkenbaar als een jaren negentig-rock coverband, eigen geluid mist. Niets mis mee, maar voel er weinig bij.

Kijk ontzettend uit naar hoe CMAT de Hotot gaat inpakken en Kevin Morby speelde gisteravond in Paradiso precies een uur perfect (met een saai half uur afsluiting) dus als hij dat herhaalt belooft dat veel goeds.

Users who are viewing this thread