Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
  • Featured
Ik denk voornamelijk dit. Al zullen ze (ook met goochelen) maar wat graag morgenochtend het bordje "uitverkocht" op hun deur willen zetten (ook als er nog 400 kaarten over zijn).
Ik denk dat ze ook een statement willen maken naar alle twijfelaars. "Wanneer jullie niet kiezen dan kiezen wij ;-)" Beetje FOMO creeeren voor volgend jaar!

Ik denk dat ze ook een statement willen maken naar alle twijfelaars. "Wanneer jullie niet kiezen dan kiezen wij ;-)" Beetje FOMO creeeren voor volgend jaar!
Reken even uit wat 400 tickets aan omzet alleen al genereren. Nog los van de consumpties die ze op het terrein met zich mee brengen.

Ik denk voornamelijk dit. Al zullen ze (ook met goochelen) maar wat graag morgenochtend het bordje "uitverkocht" op hun deur willen zetten (ook als er nog 400 kaarten over zijn).
Desnoods gooien ze zelf wat kaarten op het resale platform, zo kunnen ze alsnog geld verdienen terwijl ze uitverkocht zijn. Die 400 kaarten is ook weer geld.

Overigens had ik wel verwacht dat het bordje uitverkocht inmiddels op de deur zou komen met deze weersvoorspellingen. Dan lijken ze er toch écht hard aan te moeten trekken dit jaar óf ze zitten toch een beetje te goochelen met die aantallen uit de vorige post..
Waarschijnlijk dat laatste, maar ik ben er wel voor gevallen en heb uiteindelijk een officieel niet-resale ticket gekocht. Het werd me toch een beetje heet onder de voeten. ;-)

• Leuk
Waarderingen: feetje
Er staan nog zo'n 80 resale tickets op TM, allemaal boven originele prijs. Gister of eergister waren dat er 120, dus 1/3 heeft prijs verlaagd en die zijn verkocht.. werd mij ook te heet onder de voeten dus met 5 hele euro's korting maar een ticket gekocht.. die 80 hebben echter wel erg veel (teveel?) geduld, ik zou me toch zorgen maken over de verkoop als ik hun was

Er staan nog zo'n 80 resale tickets op TM, allemaal boven originele prijs. Gister of eergister waren dat er 120, dus 1/3 heeft prijs verlaagd en die zijn verkocht.. werd mij ook te heet onder de voeten dus met 5 hele euro's korting maar een ticket gekocht.. die 80 hebben echter wel erg veel (teveel?) geduld, ik zou me toch zorgen maken over de verkoop als ik hun was
Hier kan ik idd met mijn hoofd ook niet bij

Hier kan ik idd met mijn hoofd ook niet bij
Animated GIF

Users who are viewing this thread