Down the Rabbit Hole 2026

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
En ik denk dus geen buitenbad enzo. Maar, wel fijn als een festival als DTRH de mogelijk heeft om wat af te schalen. Hoop dat ze nog genoeg winst maken
 
Je hoeft met Mojo geen medelijden te hebben hoor :P
Zeker mee eens, maar in de markt koester ik wel het feit dat we én BKS én Dtrh gewoon in ons eigen land hebben. Nu dreigde DTRH de laatste jaren steeds minder de alternatieve kant op te gaan qua bezoekers(terwijl de line ups eigenlijk perfect dat publiek zouden moeten aanspreken), maar vind de tendens geen slechte. De nacht lijkt ook meer een leuk extraatje te zijn, net als op BKS.
Allnighters maken doe je maar op Lowlands ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Matthijs en Falladain
Wij willen dit jaar voor het eerst naar een porto party (meteen de eerste van het festival om 14.00). Wat is jullie inschatting qua hoelaat je in de rij moet gaan staan?
Hangt er heel erg van af, soms hoef je niet in de rij te staan, soms wel. Maar schat dat 15/20 min vantevoren meestal wel prima is

Heerlijk dat er minder bezoekers zijn!
 
Om te vieren dat de grootste hitte weg is, vandaag even naar de Groene Heuvels gefietst vanuit Den Bosch. Het is de eerste dtrh voor ons. Nu een beter gevoel bij het terrein. Ook niet onbelangrijk, de routes van en naar het hotel bekeken. Ik ben benieuwd volgende week. We zijn diehard BKS-gangers dus laat me graag verrassen. Blij met 42.000 ipv 50.000 bezoekers.
Oh en nog steeds aan het balen dat SOMELINEZ niet komt. Was voor ons echt zo’n smaakmaker die je niet gauw ziet.
Goed…wij zijn er klaar voor.

IMG_0250.jpeg

IMG_0251.jpeg

IMG_0252.jpeg
 
Om te vieren dat de grootste hitte weg is, vandaag even naar de Groene Heuvels gefietst vanuit Den Bosch. Het is de eerste dtrh voor ons. Nu een beter gevoel bij het terrein. Ook niet onbelangrijk, de routes van en naar het hotel bekeken. Ik ben benieuwd volgende week. We zijn diehard BKS-gangers dus laat me graag verrassen. Blij met 42.000 ipv 50.000 bezoekers.
Oh en nog steeds aan het balen dat SOMELINEZ niet komt. Was voor ons echt zo’n smaakmaker die je niet gauw ziet.
Goed…wij zijn er klaar voor.

Bekijk bijlage 21551

Bekijk bijlage 21552

Bekijk bijlage 21553
Houd er rekening mee dat best wat wegen worden afgezet. Misschien dat er een ervaren buurtbewoner je advies kan geven over welke fietsroute mogelijk is?
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi

Users who are viewing this thread