Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
En ik denk dus geen buitenbad enzo. Maar, wel fijn als een festival als DTRH de mogelijk heeft om wat af te schalen. Hoop dat ze nog genoeg winst maken
En ik denk dus geen buitenbad enzo. Maar, wel fijn als een festival als DTRH de mogelijk heeft om wat af te schalen. Hoop dat ze nog genoeg winst maken
Zeker mee eens, maar in de markt koester ik wel het feit dat we én BKS én Dtrh gewoon in ons eigen land hebben. Nu dreigde DTRH de laatste jaren steeds minder de alternatieve kant op te gaan qua bezoekers(terwijl de line ups eigenlijk perfect dat publiek zouden moeten aanspreken), maar vind de tendens geen slechte. De nacht lijkt ook meer een leuk extraatje te zijn, net als op BKS.
Allnighters maken doe je maar op Lowlands
Wij willen dit jaar voor het eerst naar een porto party (meteen de eerste van het festival om 14.00). Wat is jullie inschatting qua hoelaat je in de rij moet gaan staan?
Om te vieren dat de grootste hitte weg is, vandaag even naar de Groene Heuvels gefietst vanuit Den Bosch. Het is de eerste dtrh voor ons. Nu een beter gevoel bij het terrein. Ook niet onbelangrijk, de routes van en naar het hotel bekeken. Ik ben benieuwd volgende week. We zijn diehard BKS-gangers dus laat me graag verrassen. Blij met 42.000 ipv 50.000 bezoekers.
Oh en nog steeds aan het balen dat SOMELINEZ niet komt. Was voor ons echt zo’n smaakmaker die je niet gauw ziet.
Goed…wij zijn er klaar voor.