Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Ideaal festivalweer voor de boeg. Vanwege een heerlijk Best Kept Secret (en een jaar eerder DTRH) dit jaar niet naar Beuningen. Volgend jaar weer!

Heel jaloers op de mensen die dit van dichtbij meemaken:

En voor de liefhebbers: sla Beirut niet over! ❤️

Dat betekent dus alsnog niet rustiger op terrein? Ik was er vorig jaar niet maar vond het in 2024 ook af en toe veel te druk.

Hoe schaal je zo iets af? Als in, minder personeel bij bars? minder wc's?
Dat, en podium iets verder naar voren plaatsen wellicht.

Heb gister mijn ticket verkocht, het wordt volgend weekend (met behoorlijke fomo) een eerste keer Wilde Weide.

Dat betekent dus alsnog niet rustiger op terrein? Ik was er vorig jaar niet maar vond het in 2024 ook af en toe veel te druk.
Op drukke looproutes, knooppunten en bij bijvoorbeeld een hotot zal je het wel merken denk ik. 5000 meer was op BKS echt duidelijk merkbaar, en dit komt op een vergelijkbaar percentage van het totale publiek neer.

Het terrein wordt niet ineens kleiner toch als ik de plattegrond zo zie?
Zal vooral in personeel rond de barren wat afgeschaald zijn. Wellicht is die kleinere teddy dus ook vanwege het lagere bezoekersaantal. Verder denk ik dat niet ineens een paar hectare terrein of kampeerterrein minder is nee

Camping is anders ingedeeld maar z hebben de bandjestent wel naar de andere kant van de weg verplaatst. Ik heb het idee dat er meer ruimte is voor de reguliere camping. Ik ben er niet rauwig om. Alhoewel vorig jaar die 50k goed te doen was door de nieuwe opzet van de tenten.

Users who are viewing this thread