Rock Werchter 2026

Je hebt over heel het terrein verspreid allemaal palen met afbeeldingen er op. Zo kun je makkelijk mensen meeten die je bent kwijt geraakt of zo. Super handig

in de app op map klikken, en dan selecteren op meeting points, de rest wijst zichzelf
Weet dat ik maar voor 3 % zie. Sommige zullen me mss kennen van het graspop forum. Voor de rest... Het is dus tussen de eetstanden en het rolstoelpodium van de main stae als ik de afbeeldig goed begrijp?

Weet dat ik maar voor 3 % zie. Sommige zullen me mss kennen van het graspop forum. Voor de rest... Het is dus tussen de eetstanden en het rolstoelpodium van de main stae als ik de afbeeldig goed begrijp?
Edit: Meeting point banaan is 58 km van hier nu juist als favoriet. Redelijk toegankelijk voor blinden en slechtzienden.

Excuus, dat wist ik niet

Banaan is aan de rechterzijde van de main, richting de toiletten/waterpunten maar nog voor het loop pad wat er loopt
Noord-Oost van het rolstoelpodium inderdaad

• Winning
Waarderingen: Pauly Robin
Ik weet dat we dit eerder hebben gedaan, maar toen geen aantekeningen gemaakt.

Wat zijn de ultieme eet tips?

Mijn tip is Rocco naast de Barn. Echt lekkere pasta en een terras waar je ff relax kan zitten.

Wij zijn er onverwachts ook de vrijdag bij wegens tickets gewonnen via HUMO! Weten jullie of er automatisch parking zit bij de tickets voor de nachttrein, of moet je daar nog iets extra voor doen?

• Leuk
Waarderingen: NatasRW2026
Dochter vraagt of er mensen zijn die zin hebben om mee de circle pit op gang te trekken in het rechtervoorvak tijdens Little Bastards wanneer Palaye Royale optreed. Ze wil liever niet de enige weirdo zijn die in een kringetje staat te rennen.
Ik doe mee!! (waarschijnlijk dichter in leeftijd bij je dochter dan jij 😭)

Trouwens: je kunt dit jaar ook een tattoo laten zetten bij The Terminal. 100 flappen.

Bijlagen

• Screenshot_20260701-145540_Instagram.png
    Screenshot_20260701-145540_Instagram.png
    488,8 KB · Weergaven: 48
  • Leuk
Waarderingen: chimaera

Users who are viewing this thread