Rock Werchter 2026

Zo, de rugzak is gemaakt en het treinticket geregeld.

Vanavond nog naar Robyn, morgenvroeg naar zee en donderdag recht van zee naar camping C3.

Vakantie start... nu !
Ik ga ook nog vanavond, tickets gewonnen via ING dus heb moeder blij kunnen maken ;)

Morgen en Donderdag eerst nog testen afleggen voor PXL-Music maar erna vanaf Zwangere Guy knallen op Werchter!!

Hmm laatst ook al het bericht over een A weg die er uit lag.

Uit (noord) nederland naar de hive camping is wat nou uiteindelijk de beste route morgen?
Rijkswaterstaat geeft ook weinig duidelijkheid over de A27. Ik ga voor Eindhoven > Turnhout > binnendoor richting Haacht (maar niet de standaard Maps-route die via Werchter gaat, waarschijnlijk iets van N19 > N13/N15 > N26) tot ik de parkingborden spot.

Tenzij onze lieve zuiderburen betere tips hebben.

• Leuk
  • 100
Waarderingen: DirkG en EdsjeFCB

Zijn er ook nog andere die in problemen komen met de treinreis vanaf nederland? Ik ben nog druk opzoek naar een alternatief maar weet nog niet hoe dat gaat lukken…
Waar moet je vandaan komen? Wij gaan met de auto naar Noorderkempen en dan van daar uit verder met de trein

Rijkswaterstaat geeft ook weinig duidelijkheid over de A27. Ik ga voor Eindhoven > Turnhout > binnendoor richting Haacht (maar niet de standaard Maps-route die via Werchter gaat, waarschijnlijk iets van N19 > N13/N15 > N26) tot ik de parkingborden spot.

Volgens de mail die we net hebben gekregen moet je waze gebruiken of Google maps

• Leuk
Waarderingen: tosti
Praktische vraag: als ik mijn NMBS-code wil opvragen met mijn mailadres en bestelnummer van ticket krijg ik een foutmelding. Nog iemand die dit heeft?

Of kan ik op een andere manier aan die code geraken?

Ik zoek nog een zaterdagticket… via TicketSwap is onbegonnen werk helaas. Is er hier toevallig nog iemand die er eentje verkoopt?

Praktische vraag: als ik mijn NMBS-code wil opvragen met mijn mailadres en bestelnummer van ticket krijg ik een foutmelding. Nog iemand die dit heeft?

Of kan ik op een andere manier aan die code geraken?
Werkte via Chrome opeens wel bij mij

A27 is tussen Houten en Gorinchem dicht.

• Leuk
Waarderingen: tosti
Ik zoek nog een zaterdagticket… via TicketSwap is onbegonnen werk helaas. Is er hier toevallig nog iemand die er eentje verkoopt?
Misschien op Ticketmaster meer kans op succes? Er staat nu enkel een pakketje van 4 stuks à 110€ maar ik heb er regelmatig tickets langs zien komen…

Succes.

• Leuk
Waarderingen: MatisseS
Ticketmaster resale goed in de gaten houden! Staan er nu een paar op. Zelfs voor maar 110 euro. Kun je gewoon 1tje van kopen als je ze in je mandje gooit - er gewoon even 3 afhalen.

• Leuk
Waarderingen: MatisseS

Users who are viewing this thread