Rock Werchter 2026

Mocht iemand dit gemist hebben in de laatste communicatie van Rock Werchter. Doorsturen/transfer wordt vrij snel onmogelijk gemaakt

Dat was op Graspop ook al zo en is nogal vervelend als je dat ter plekke te weten komt.
Ik vind dat eigenlijk niet echt ok. Stel dat ik nu een combi ticket heb, en woensdag ochtend op weg naar m'n werk omver wordt gereden... Dan kan ik dat ticket niet meer gewoon doorgeven aan een vriend ofzo? Laat staan doorverkopen?

Vraag me af wat de FOD Economie daar eigenlijk van zou denken?
 
Kak ik kom er telaat achter dat je lockers kon reserveren, nu zijn de 24/7 lockers al weg. Zouden daar nog meer bijkomen? Vorig jaar deed ik het altijd daar, maar denk dat het dit jaar anders is?
 
Weet iemand of er een The Hive plattegrond is? Wil weten waar de lockers zijn op de Myspace van The Hive.

Heb vorig jaar locker gehad op The Hive zelf, die was toen daar bij de feesttent, maar zou geen idee hebben waar die lockers op de MySpace zijn.
 
Weet iemand of er een The Hive plattegrond is? Wil weten waar de lockers zijn op de Myspace van The Hive.

Heb vorig jaar locker gehad op The Hive zelf, die was toen daar bij de feesttent, maar zou geen idee hebben waar die lockers op de MySpace zijn.
Als je binnenkomt tegenover de WC’s en douches. Je komt er altijd wel langs als je My Space in en uit gaat.
 

Users who are viewing this thread