Rock Werchter 2026

Ik ben van plan om dit jaar voor het eerst met de auto naar Werchter te gaan (na vorig jaar met de trein te komen) maar ik vroeg me af hoe de uitstroom van de parkings op maandagochtend is. Loopt dit vlot of niet?
 
Ik ben van plan om dit jaar voor het eerst met de auto naar Werchter te gaan (na vorig jaar met de trein te komen) maar ik vroeg me af hoe de uitstroom van de parkings op maandagochtend is. Loopt dit vlot of niet?
Ik heb 3x de parking boven camping c3 gestaan, nooit problemen gehad op maandag
 
Ik ben van plan om dit jaar voor het eerst met de auto naar Werchter te gaan (na vorig jaar met de trein te komen) maar ik vroeg me af hoe de uitstroom van de parkings op maandagochtend is. Loopt dit vlot of niet?
Ook nog nooit problemen gehad bij de uitstroom vanuit parking the hive. Op verschillende momenten uitgereden en telkens vlot!
 
  • Geweldig
Waarderingen: RuneBrico
Ik ben van plan om dit jaar voor het eerst met de auto naar Werchter te gaan (na vorig jaar met de trein te komen) maar ik vroeg me af hoe de uitstroom van de parkings op maandagochtend is. Loopt dit vlot of niet?
Inmiddels al een keer of 7 met de auto gegaan (hive/hive resort) en altijd vlot kunnen vertrekken de maandag
 
  • Leuk
Waarderingen: RuneBrico
Vanaf de blauwe camping bovenin weinig gezeik gehad altijd. Gaat eigenlijk altijd wel aardig. Er vertrekken om zondag avond al best wat mensen altijd. Ik doe altijd op mijn gemak en vertrek rond de middag. dan is halve parking alweer leeg
 

Users who are viewing this thread