Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wij komen de donderdag pas rond 5 a 6 uur aan op camping A1, zal er dan een plek zijn voor 1 tent? Helaas kunnen we niet eerder ivm onsze zoon die naar de oppas gaat. En wat zijn de ervaringen met A1? Ikzelf heb altijd op camping The Hive gelegen.
Wij komen de donderdag pas rond 5 a 6 uur aan op camping A1, zal er dan een plek zijn voor 1 tent? Helaas kunnen we niet eerder ivm onsze zoon die naar de oppas gaat. En wat zijn de ervaringen met A1? Ikzelf heb altijd op camping The Hive gelegen.
Er is altijd wel plek.
Ik heb alleen maar positieve ervaringen.
Wil je in de drukte zitten, ga dan wat meer op het gedeelte wat dichterbij het festivalterrein is. Wil je iets meer rust, blijf dan op het gedeelte vlakbij de parking blauw A1. Dat doen wij ook altijd, erg fijn. Toch dichtbij een toog een ontbijt en koffie.
Die stonden er vorig jaar ook niet op volgens mij. Ik denk om te vermijden dat mensen die niet in de tent staan denken dat ze daar naar het toilet kunnen. Maken ze ook niet super veel reclame voor omdat je anders giga wachtrijen krijgt aan die wc's. Ik had het zelf ook pas na een jaar door dat daar wc's waren.