Rock Werchter 2026

Ik heb hem nog niet helemaal helder, wij moeten uit Friesland komen naar the hive parking.
Welke route zullen we aan moeten houden?
 
Wij komen de donderdag pas rond 5 a 6 uur aan op camping A1, zal er dan een plek zijn voor 1 tent? Helaas kunnen we niet eerder ivm onsze zoon die naar de oppas gaat. En wat zijn de ervaringen met A1? Ikzelf heb altijd op camping The Hive gelegen.
 
Wij komen de donderdag pas rond 5 a 6 uur aan op camping A1, zal er dan een plek zijn voor 1 tent? Helaas kunnen we niet eerder ivm onsze zoon die naar de oppas gaat. En wat zijn de ervaringen met A1? Ikzelf heb altijd op camping The Hive gelegen.
Er is altijd wel plek.
Ik heb alleen maar positieve ervaringen.
Wil je in de drukte zitten, ga dan wat meer op het gedeelte wat dichterbij het festivalterrein is. Wil je iets meer rust, blijf dan op het gedeelte vlakbij de parking blauw A1. Dat doen wij ook altijd, erg fijn. Toch dichtbij een toog een ontbijt en koffie.
 
Laat ons hopen van niet. :eek:
Die stonden er vorig jaar ook niet op volgens mij. Ik denk om te vermijden dat mensen die niet in de tent staan denken dat ze daar naar het toilet kunnen. Maken ze ook niet super veel reclame voor omdat je anders giga wachtrijen krijgt aan die wc's. Ik had het zelf ook pas na een jaar door dat daar wc's waren.
 
  • Pray
Waarderingen: Joe
Ben paar jaar niet geweest, maar kun je vanaf de ingang tegenwoordig direct rechts richting dat club c gebied, of moet je nog steeds om dat blok heen
 

Users who are viewing this thread