Als ik Albarn soms live hoor, geloof ik wel dat het live is.
Ik bestel graag 1 lichtjes tipsy Damon. Een band in form. Een goede guest of 2. The Manifesto als verrassing. Met ijsblokjes.
En vooral: een publiek dat er veel zin in heeft, zoals in 2018. Een enthousiast publiek wil op RW toch niet altijd lukken.