Rock Werchter 2026

In elk geval wel wat te speculeren naar potentiële RW-headliners toe, of Barn grootheden:

Headliner:
- Tame Impala
- Blink 182
- Charli xcx
- Muse
- The Strokes (als die voorlaatste willen spelen)
- Fontaines DC
- NBT

Barn:
- Phoebe Bridgers
- Robyn
- Jungle
- James Blake

Dagevents:
- Olivia Rodrigo

En dan vergeet ik er nog wel een aantal...
RAYE, Olivia Dean en Rosalía.

Is Harry Styles nog een optie of is hij al te groot? Een paar festivals volgend jaar zou de ideale aanvulling zijn bij z'n stadion residenties, misschien wil hij Glastonbury wel eens doen en kan Werchter hem overtuigen om Werchter mee te pakken

Zou Noah Kahan ook wel ergens durven neerpennen. Gracie Abrams ook, maar dan hoogstens als sub.
Gracie overigens geen twee Sportpaleizen maar zal anderhalve worden. Voor de eerste dag is de tweede ring al gesloten. Maar op zich nog altijd knap voor iemand die nog maar komt kijken.

Is Harry Styles nog een optie of is hij al te groot? Een paar festivals volgend jaar zou de ideale aanvulling zijn bij z'n stadion residenties, misschien wil hij Glastonbury wel eens doen en kan Werchter hem overtuigen om Werchter mee te pakken
Ik denk mss te groot

Tof dat Bleech 9;3 komt!
Wel een 'simpele' opvulling van het veelbesproken gat. redelijk goedkoop ingelost. Maargoed, de tickets schuiven natuurlijk gewoon vlot genoeg lijkt me

Users who are viewing this thread