ES Primavera Sound Festival 2026

Ja, of communiceer niet door dat je een aparte ingang gaat voorzien - om het dan toch niet te doen. Fkn jammer dit, echte domper op de start van dit festival. Terwijl dit had vermeden kunnen worden op zo veel verschillende manieren..

Inderdaad een recipe for disaster dit, echt schandalig. Die rij stortte op een paar seconden in elkaar. Maar euhm, ik stond zowat op het verste punt van de ingang, ben na die rush gewoon rustig naar daar gewandeld want leek toch hopeloos, links in de rij gaan staan om het main festival op te gaan en dan bleek dus dat die aparte queue voor Auditori gewoon een scam was. Net nog binnengeraakt als één van de laatsten, heel blij natuurlijk maar erg kut voor zoveel mensen die gewoon met goeie bedoelingen de instructies van de organisatie proberen te volgen.

Ben dan maar naar Hypnosis Therapy gegaan, soort Koreaanse mix van Death Grips en Brutalismus 3K. Kreeg de crowd op dit ondankbare uur ook echt goed mee. Maar dus nog steeds pissed dat ik Winter moest missen..

Ben dan maar naar Hypnosis Therapy gegaan, soort Koreaanse mix van Death Grips en Brutalismus 3K. Kreeg de crowd op dit ondankbare uur ook echt goed mee. Maar dus nog steeds pissed dat ik Winter moest missen..
Had Cameron al opgegeven, maar de rij om binnen te komen was zo lang dat ik zelfs Hypnosis Therapy bijna helemaal heb moeten missen. :')

Maar de 10 minuten die ik toch nog mee kon pakken klonken inderdaad erg leuk!

• Leuk
Waarderingen: Yannick
Geese, Melt-Banana, Model/Actriz en DJ Python waren gisteren overigens ook allemaal erg goed. Wou eigenlijk nog Hannah Diamond meepakken maar kon niet weggaan bij DJ Python haha.

Hoofdpodium niet bereikbaar?
Nee klopt gigs op de 3 grootste podia zijn on hold gezet door slechte weer. Om eerlijk te zijn vind ik dit nu niet zo slecht weer. Dus begrijp het niet. Vrees voor heropstart. Hoofdterrein is idd volledig ontruimd. Maar opnieuw zeer gebrekkige communicatie van primavera over eventuele heropstart op de 3 hoofd podia

Wat ik ervan begrijp, veilig achter mijn pc thuis warm en droog, is dit niet perse weer voor zulke maatregelen? Maar misschien is er ook wel iets gebeurt wat nog niet echt bekend is?

Ben nu via mijn abt Amazon Prime aan het genieten van OKLOU, veel regenponchons te zien bij toeschouwers, maar weersomstandigheden lijken me niet echt dramatisch, regen en wind, een echte festivalganger kan ertegen.

Nee klopt gigs op de 3 grootste podia zijn on hold gezet door slechte weer. Om eerlijk te zijn vind ik dit nu niet zo slecht weer. Dus begrijp het niet. Vrees voor heropstart. Hoofdterrein is idd volledig ontruimd. Maar opnieuw zeer gebrekkige communicatie van primavera over eventuele heropstart op de 3 hoofd podia
Schijnt dat er op het hoofdpodium een geluidsbox is omgewaaid. Dan moeten ze wellicht vanuit veiligheidsoogpunt dat podium (en wellicht podia met vergelijkbare constructies) sluiten.

Hoor het nu ook dat er zaken naar beneden vallen / omver waaien.
Tamtam gaat dat er aantal headliners ook niet doorgaan.

Zoveel wind dan?

Hoor het nu ook dat er zaken naar beneden vallen / omver waaien.
Tamtam gaat dat er aantal headliners ook niet doorgaan.

Zoveel wind dan?
Moet blijkbaar hoofdpodium waarop Alex G zou optreden net voor zijn optreden een geluidsbox naar beneden zijn gevallen. En van horen zeggen ook windschade aan de 3 hoofdpodia. Maar zoals gezegd weer is echt zo slecht niet. Wel veel regen en vrij harde wind maar geen onweer omstandigheden. Ik begrijp dat het nu niet meer veilig is om op te treden Maar begrijp niet dat deze weeromstandigheden leiden tot deze onveiligheid

Heeft er iemand trouwens een goed overzicht van de stream tijden. De schemas die ik kan vinden kloppen totaal niet met was ik nu zie op prime

Zou dit een

Hoe is de situatie daar nu? Enig woord over Doja Cat en Massive Attack?
Kan mij moeilijk voorstellen dat ze daat nog iets laten doorgaan. Wij werden door de security letterlijk weggeduwd dat we moesten terugkeren. En er mag zelfs geen volk meer binnen op het terrein. Ingang is dicht.

Users who are viewing this thread