ES Primavera Sound Festival 2026

Op de tram aan het wachten, op Reddit circuleren wat filmpjes van wachtrijen, maar denk dat het optisch bedrog is.

Der zullen er al gesjareld zijn. Ik zal uitleggen:

Vips aparte rij
Dagtickets nu ook aparte rij
Full combi.

Dus die dag en vips gaan sneller binnengeraken dan die giga rij nu al van de combi's. Ik durf nu al zeggen dat zij die binnen half uurke nog afkomen te laat zullen zijn.

Net (15u ish) eindelijk, door problemen met de tram, in de queue geraakt. Gaat nu helemaal rond het Auditori, tot achterin waar je naar binnen gaat voor VIPs en een lange slang erachte die weer terug richting metro halte gaat. Ik ga ervan versteld staan als we überhaupt nog binnen geraken, dit is absurd. Waarom hadden ze Winter niet gewoon om 21u kunnen plannen als laatste act van het Auditorium. Waarom hem als allereerste, op de allereerste van het festival. PS heeft geluk dat het mottig weer is en geen 30 graden, want hier waren anders mensen gewoon flauw gevallen..

PS ging een aparte rij voorzien voor Winter, maar dit is echt chaos. Er is helemaal niets afgezet, zeker niet voor het aantal mensen dat staat te wachten. De wachtslang kronkelt maar hoe ze gaat. Wat een rotzooi.

Blijkt er helemaal geen aparte rij te zijn voor Winter. Resultaat, deuren gaan open en duizenden mensen (aan het veld achter Auditori) zetten het op een rennen richting de queues aan de andere kant omdat een groep dus ontdekt dat er toch geen aparte rij is zoals aangekondigd. Classic.

Er moeten er maar een aantal vallen wanneer men met duizenden aan het rennen is, en je hebt een recept voor een Heyzeldrama. Nog steeds in de queue, terwijl we al dik een uur aan het wachten zijn. Dit gaat 'm niet worden. Pissed.

Er moeten er maar een aantal vallen wanneer men met duizenden aan het rennen is, en je hebt een recept voor een Heyzeldrama. Nog steeds in de queue, terwijl we al dik een uur aan het wachten zijn. Dit gaat 'm niet worden. Pissed.
Neje tzit hier al quasi stampende vol. Tzal nu wellicht afgesloten worden.

En ik geef u 1000 procent gelijk, totaal onverantwoord. Hadden gewoon ook reservatie moeten doen. Dit was zo te verwachten.

Users who are viewing this thread