swissepfan Sunset slot 7 dec 2022 3.083 3.352 Gisteren om 22:06 #261 koekroeck zei: Ik kan alvast vertellen dat Mathieu Terryn aanwezig is op het festival Klik om te vergroten... De Cameron Winters van Vlaanderen. Waarderingen: koekroeck
koekroeck zei: Ik kan alvast vertellen dat Mathieu Terryn aanwezig is op het festival Klik om te vergroten... De Cameron Winters van Vlaanderen.
Yannick Droomheadliner 23 apr 2015 13.064 9.639 Gisteren om 23:21 #262 @koekroeck hoe zat het met de echte Cameron Winter?
K koekroeck Sunset slot 6 mrt 2018 2.435 2.576 Gisteren om 23:26 #263 Yannick zei: @koekroeck hoe zat het met de echte Cameron Winter? Klik om te vergroten... Pfieuw, zeer goed! Vooral hulde aan een uitzinnig publiek. geese 4 jaar geleden gezien in de kreun café, leuk om hen zo te zien evolueren. Ik ga morgen toch rond 14u30 aanschuiven om binnen te geraken in het auditorium. btw, net van restaurant Denassus, gouden tip! Waarderingen: Yannick en swissepfan
Yannick zei: @koekroeck hoe zat het met de echte Cameron Winter? Klik om te vergroten... Pfieuw, zeer goed! Vooral hulde aan een uitzinnig publiek. geese 4 jaar geleden gezien in de kreun café, leuk om hen zo te zien evolueren. Ik ga morgen toch rond 14u30 aanschuiven om binnen te geraken in het auditorium. btw, net van restaurant Denassus, gouden tip!