Jera On Air 2026

De weersvoorspellingen zijn een beetje alarmerend toch? Wat zou Jera nog kunnen doen qua hittemaatregelen (behalve gratis kraantjeswater). Of gaat ook dit jaar ons hoofd er afgeblazen worden door pyrotechnics?
Ik heb mijn kaartje vanochtend op Ticketswap gezet. Heel jammer maar zijn echt temperaturen waarbij je niet op een punkfestival moet willen zijn denk ik.
 
Zo'n festival als Jera kan toch helemaal niks met 38 graden? In die loeihete tenten gaat niemand willen staan 😅
 
Zouden ze vrezen dat mensen met deze temperaturen hun kat sturen? Ze verdienen wel aan eten en drank verkoop.
Mocht die voor een stuk wegvallen, door minder bezoekers is dat wel een aderlating.
Nuja, is wat gokken waarom ze zo wanhopig lijken.
 
Zouden ze vrezen dat mensen met deze temperaturen hun kat sturen? Ze verdienen wel aan eten en drank verkoop.
Mocht die voor een stuk wegvallen, door minder bezoekers is dat wel een aderlating.
Nuja, is wat gokken waarom ze zo wanhopig lijken.
Logisch, wie gaat met deze temperaturen al vroeg het terrein op ook. Zeker dat terrein van Jera haha.
 
Goed dat er wel maatregelen worden getroffen. Ik ben nog benieuwd wat 'de sponzen' bij de vangploegen gaan zijn. Dat mag ook gewoon een tuinslang zijn, nee?
 
prima oplossingen zo op de korte termijn.
als ik online zo de reacties lees kunnen de big-money festivals als graspop hier wat van leren...
 
Ik ben blij verrast door de door Jera getroffen maatregelen.
De weersvoorspellingen stonden mijn voorpret een beetje in de weg, maar na deze maatregelen voel ik me toch een stuk opgewekter.
 

Users who are viewing this thread