Persoonlijk vind ik een heleboel dingen vreselijk maar houd ik me - meestal - in dat hier te ventileren. Ik schiet er zelf nul mee op en het interesseert echt niemand wat. Het gaat alleen maar ten koste van de forumsfeer & in het meest ongunstige geval bederf ik de voor- of napret van een ander.
Dit is op geen enkele manier aan jou gericht overigens, gewoon een stukje algemene constatering na afgelopen weekend.
Ik vond het regelmatig een bedroevend sfeertje in het Pinkpop forum. Niveautje brugklas.

En dat is knap gezien het feit dat er ook veel opbouwende en positieve berichten te horen waren over een - zo lijkt het - geslaagde editie. Maar het gespui en geklaag van een aantal thuiskijkers, mijn god.
Ik hoop dat het hier tijdens Werchter wat gezelliger is, programma zou zich daar toch voor moeten lenen!
(En om dit vast af te vangen: tuurlijk staat het je op een forum vrij te klagen en af en toe af te geven op een act. Maar als het je nodig vindt vanachter je scherm aan de lopende band je ongenuanceerde klaagmening te spuien, wordt het echt tijd een baantje of een gezelligere hobby te zoeken).