Pinkpop 2026

Ok schrijf dit bericht nu blind en doof.
Ik heb mijn ogen uitgekrabd en oren uitgestoken.
Wat een middelmaat onder nul.

Pinkpop zijn niet uitverkochte status ondergang bewezen in de praktijk.Ik rij terug nasr huis.

Komt dit ooit nog goed? Ik had weekend kaarten maar geef ze weg. Stuur maar pb voor morgen en zondag.
Nou nou, zuurpruim. Was een goed geprogrammeerde dag! Ondanks dat ik kalm aan heb gedaan heb ik al behoorlijk wat highlights en het is nog maar de eerste dag!

Wij zijn vorige keer dat TOP op Pinkpop stond na 3 nummers teleurgesteld weggelopen. Vonden het een circus act. Daardoor toen wel vooraan kunnen staan bij een geweldig optreden van Nothing but Thieves.

Hun act is sindsdien eigenlijk weinig veranderd, maar het donker en de bijkomende licht en vuur effecten deden dit optreden wel goed. Prima afsluiter voor de vrijdag.

Pinkpop zijn niet uitverkochte status ondergang bewezen in de praktijk.Ik rij terug nasr huis.

Komt dit ooit nog goed? Ik had weekend kaarten maar geef ze weg. Stuur maar pb voor morgen en zondag.
Waarom ga je dan, t was een prima dag. Blijf anders lekker thuis en kom nooit meer terug!

Je doet je naam eer aan. Pinkpop mist je niet....

Oef.. wat een einde haha.
Knallende show van TOP gezien in t voorvak: sfeer zat er goed in. Komt op smaak verder aan of je t wat vindt.

Net toen de hoosbui begon t voorvak uitgerend met mn vriendin die panisch is van onweer: ergens de tent in gedrukt en nu op weg ri de auto. Shitt dacht vermijden de hele dag t noodweer tot 23:40

Anyway top daggie!!

Roxy> matig. Kinderliedjes. Niet mn ding al dachten daar genoeg anderen anders over
Electric callboy stukkie; best leuk!! Vond ik dan; vriendin niet haha.
Teddy: prima muziek en stem, ruime voldoende
Zara: nee nee nee: niks aan
TOP: headlinewaardige show!!!

• Leuk
Waarderingen: JP5
Zo, dat was dag één. Genoten van Kingfishr, Electric Callboy en Voilà. Teddy vanaf een afstandje meegepikt. Wel oké.

Tijdens Twenty One Pilots heb ik me waanzinnig hard zitten ergeren aan de "dutch disease" om me heen, het leek wel erger dan ooit. Gefrustreerd eerder weggegaan en toevallig de hoosbui daardoor bespaard gebleven.

Allejezus. Dacht slim te zijn om weg te gaan rond 23:40.. Halverwege de Hofstraat brak het ineens los. Ik was de hoek nog niet om of ALLES was doorweekt. Als die 2 jointjes er nu nog lagen, rip 😂

Zo, dat was dag één. Genoten van Kingfishr, Electric Callboy en Voilà. Teddy vanaf een afstandje meegepikt. Wel oké.

Tijdens Twenty One Pilots heb ik me waanzinnig hard zitten ergeren aan de "dutch disease" om me heen, het leek wel erger dan ooit. Gefrustreerd eerder weggegaan en toevallig de hoosbui daardoor bespaard gebleven.
Ik ergerde me hier enorm aan tijdens Zara Larsson. Ik snap het het is natuurlijk en niet iedereen kent ook alles maar jezus man, ik kon gegeven moment de show niet meer volgen. Ben maar naar voren gelopen via de zijkant :)

• Leuk
Waarderingen: Cathal McPherson
Kleine toevoeging. Ik vond t geluid prima maar niet bijzonder hard oid. Of lag t aan mij, rock werchter stond t ooit een stuk harder.

Wel beter met de 4 line arrays in het veld, je kan op afstand de show ook prima volgen

Users who are viewing this thread