Pinkpop 2026

Dit doen ze al vanaf het begin. 1e keer dat ik ze zag op LL13 in de Charlie.

Ze begonnen in een bijna lege tent en speelden hem vol. Daarna nog een paar keer gezien, maar de verrassing is wel weg.

Wel knap dat ze zover zijn gekomen! En ze hebben dit hits inmiddels ook wel.
Oh daar was ik ook bij in de Charlie.. bij de eerste 20 die er in het begin stonden, voordat de Lumineers waren afgelopen. Mooie herinnering

• Leuk
Waarderingen: piep
Ga goed op het enthousiasme van de fanbase en de show steekt ook wel goed in elkaar maar ik snap de act gewoon niet, het ene moment beukende stadionrock en vijf minuten later een soort jack johnson nummertje. Nu weer een podium vol vuur en een zwarte dwangbuis... Waarschijnlijk gewoon een product van de tijd want het heeft duidelijk een publiek dat er superlekker op gaat. Good on them.

Heeft het überhaupt wel geregend haha.

Southside heeft voor 2 uur het terrein ontruimd, bezoekers gevraagd om in auto’s te zitten en zoveel mogelijk mee te nemen. 2 uur later weer opgestart. Keurig.

… want het heeft duidelijk een publiek dat er superlekker op gaat. Good on them.
We krijgen hier op de stream natuurlijk wel vooral de voorvak-fans mee die alles kunnen meebrullen.

Benieuwd hoe het op de rest van het veld landt, en hoe druk het is. Ik zal ze zelf op Werchter zien, maar niet vanaf de start en dus vanuit het achterveld.

Ga goed op het enthousiasme van de fanbase en de show steekt ook wel goed in elkaar maar ik snap de act gewoon niet, het ene moment beukende stadionrock en vijf minuten later een soort jack johnson nummertje. Nu weer een podium vol vuur en een zwarte dwangbuis... Waarschijnlijk gewoon een product van de tijd want het heeft duidelijk een publiek dat er superlekker op gaat. Good on them.
Precies mijn gedachte. Het is een beetje van alles wat (en voor mij wat teveel). Wel veel bekende nummers, goede muzikanten en een super enthousiaste fanbase.

We krijgen hier op de stream natuurlijk wel vooral de voorvak-fans mee die alles kunnen meebrullen.
Ik sta tussen de geluidspalen. Veel hier zijn lekker de dag aan het doornemen. Heb ook het idee dat het geluid zacht staat, maar kan ook precies deze locatie zijn.

Ok schrijf dit bericht nu blind en doof.
Ik heb mijn ogen uitgekrabd en oren uitgestoken.
Wat een middelmaat onder nul.

Pinkpop zijn niet uitverkochte status ondergang bewezen in de praktijk.Ik rij terug nasr huis.

Komt dit ooit nog goed? Ik had weekend kaarten maar geef ze weg. Stuur maar pb voor morgen en zondag.

• Haha
Waarderingen: DJ_Tjorre

Pinkpop zijn niet uitverkochte status ondergang bewezen in de praktijk.Ik rij terug nasr huis.

Komt dit ooit nog goed? Ik had weekend kaarten maar geef ze weg. Stuur maar pb voor morgen en zondag.
Triest figuur

Waar heb je dat braille toetsenbord zo snel op de kop getikt.

• Haha
Waarderingen: Johan de graaf

Bijzonder dat iemand zonder ogen en oren toch nog zoveel ellende weet waar te nemen.

Zeikstraal.

Users who are viewing this thread