Pinkpop 2026

Thuis op de bank hier is ook spannend. Bizar onweer in Zuid Holland. Ben echt blij dat het niet bij jullie in Landgraaf is
Geeft hier in Rotterdam wel wat extra stroboscoop effecten tijdens het kijken van Pinkpop. Man wat een flitsen, blijft maar gaan.

Kreeg wel flashbacks door die beelden van 21P uit 2014. Stond toen ook vooraan op Pinkpop in de Brand tent. Vond ze toen best vet, dat Vessel album veel gedraaid, daarna zijn ze me wel aardig ontgroeid.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Weet niet hoe het op het veld is, want het kan ook aan de mix liggen, maar ik vind het publiek erg enthousiast. Heb ze wel matter meegemaakt.

• Leuk
Waarderingen: Davidd
Volgens mij zijn ze altijd met zijn tweeen. Dus helaas veel van een bandje.
Dit doen ze al vanaf het begin. 1e keer dat ik ze zag op LL13 in de Charlie.

Ze begonnen in een bijna lege tent en speelden hem vol. Daarna nog een paar keer gezien, maar de verrassing is wel weg.

Wel knap dat ze zover zijn gekomen! En ze hebben dit hits inmiddels ook wel.

Ik ben de band ook wel wat ontgroeit (eenmaal gezien heb je het wel gezien, zet hem zo ook af) maar ze bewijzen hier wel de headlinepositie aan te kunnen. Een heel veld met fans dat meebrult en danst.

• Leuk
Waarderingen: TBK
Ja ik hen haha, hoewel het album Vessel nogsteeds wel is opstaat.

Maar die eerste optredens van ze waren ook wel een hele ervaring, op het publiek drummen, stagediven, klimmen, in Paradiso heel de tent afbreken. Was als jonge gast heerlijk om mee te maken. Maar toen ze headliner waren op LL ging ik toch voor the National, dus toch de muziek zelf ontgroeid.

En toch ziet het er live nu gewoon weer goed uit.

• Leuk
Waarderingen: JP5
ik vind 21 p een moeilijke
de liedjes zijn best leuk
maar ik heb er problemen mee dat ze over een bandje spelen
dat hoort niet als live act op een festival
en ik kan niet naar die gast kijken met zn vol getatoeëerde nek en handen

• Thinking
  • Haha
Waarderingen: festirock en Mark's Kal
21 pilots hebben zeker een dedicated fanbase die je nu hoort op de stream maar veel man verlaat het terrein al na Zara Larsson

Users who are viewing this thread