Pinkpop 2026

Ja blijft een dingetje de party tenten. Bij veel wind begrijp ik ‘t dan kans op weg waaien. Maar met normaal weer en weinig wind zou ‘t gewoon moeten mogen. Is ook veel beter als bescherming tegen de zon.

Gelukkig mag hij op Limburgerhof wel. En gaan wij ‘m zeker neerzetten!

In herhaling vallend.... blijft toch bizar dat je daarvoor extra moet betalen. Dat zou gewoon voor iedereen toegankelijk moeten zijn.
Eens! maar dit is toch niet voor 60k man te realiseren..? ik heb minder moeite met 30+ maar uit onze vriendengroep zijn erbij die er niet goed tegen komen, en zich ook altijd even terug trekken op de camping (in feite ons tuinterras)

Eens! maar dit is toch niet voor 60k man te realiseren..? ik heb minder moeite met 30+ maar uit onze vriendengroep zijn erbij die er niet goed tegen komen, en zich ook altijd even terug trekken op de camping (in feite ons tuinterras)
Op de camping is toch ook amper schaduw, of niet?

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Op de camping is toch ook amper schaduw, of niet?
Tumbs voor deze vraag Timmetje?

Ik zit altijd op A hier zijn rondom de eetkraampjes schaduwdoeken, zelf hebben we vaak een partytent! Dit jaar zelf een XL plek met partytent... voorgaande jaren kon je ook nog wel onder de bomen zitten!

Is dat veel? Nee valt mee...
Maar genoeg ruimte voor het kleinere aantal wat nog op de camping is

Gaan we komende zondag een fan colab. zien tussen Liv van den Hoven en Yungblud?????
Jong talent krijgt podium.
Ik ben heel benieuwd hoe dit wordt ingepast in de timetable.

Gaan we komende zondag een fan colab. zien tussen Liv van den Hoven en Yungblud?????
Heel eerlijk, ik hoop niet dat dit van zijn (imo) al korte tijdslot afgaat 😅 heb liever zijn normale setlist..

denk een plekje in het tijdschema van Sunstage of Stage 4, denk dat Liou daar in past (Liv en Lou)?

Heel eerlijk, ik hoop niet dat dit van zijn (imo) al korte tijdslot afgaat 😅 heb liever zijn normale setlist..
ik verwacht niet dat de inpassing ten koste gaat van de set van Yungblud 😉

Heel herkenbaar. Vorig jaar hadden wij met een groep tuinterras kaarten.
Persoonlijk vind ik het wel echt een meerwaarde hebben, zeker bij warme edities zoals vorig jaar. (En waarschijnlijk ook dit jaar)
Je kunt je gewoon terugtrekken in een relaxte omgeving en met veel schaduw.

Verder is er wat ander eten en drinken uit een glazen glas, eigen wc’s. Maar ons ging het vooral om het hebben van extra schaduw in relaxte omgeving dus als jullie sneller last hebben van warmte dan zou ik er zeker gebruik van maken.
Ga er dit jaar voor het eerst gebruik van maken dus ben benieuwd of dit ook een blijvertje wordt of niet!

denk een plekje in het tijdschema van Sunstage of Stage 4, denk dat Liou daar in past (Liv en Lou)?

ik verwacht niet dat de inpassing ten koste gaat van de set van Yungblud 😉
Nee ik denk ook niet exact dat, maar misschien podium opgeroepen worden als hij lowlife gaat doen bijv

Users who are viewing this thread