Pinkpop 2026

op de vrijdag tickets na, zijn voor Wilhelmina Sky Deck en voor Tuinterras geen tickets meer te koop voor beide. Zaterdag, Zondag en Weekend voor Wilhelmina Sky Deck en Tuinterras uitverkocht.

Los van dat fenomeen. Ik vind het persoonlijk ook niet thuishoren op een festival. Landenshirts even daarbuiten gelaten tijdens een groot eindtoernooi
Het is eerder treurig dat dit in Nederland blijkbaar niet kan. Voetbalshirts worden steeds meer een fashion-item, dus laat lekker gaan zou ik zeggen.

• Leuk
Waarderingen: Madigan en Timmetje
Het is eerder treurig dat dit in Nederland blijkbaar niet kan. Voetbalshirts worden steeds meer een fashion-item, dus laat lekker gaan zou ik zeggen.
Helemaal mee eens, een echt provocerende text daar kan ik mij wel wat bij voorstellen.
Maar als je club shirts al provocerend noemt....... volgens mij ligt het probleem bij de persoon die zich door dit shirt geprovoceerd voelt, daar zit een steekje los.

Mogen er dan ook geen shirts van Di-Rect gedragen worden op het terrein?????
Want als ik de criticasters zo heb beluisterd in dit topic.......wordt dat misschien ook wel een dingetje,🤣🤣🤣🤣🤣🤣

PS. ik heb niks tegen Di-Rect.

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: Madigan en grimbo76
Compleet belachelijk natuurlijk, als je boos wordt om een voetbalshirt moet je jezelf echt laten nakijken.

Compleet belachelijk natuurlijk, als je boos wordt om een voetbalshirt moet je jezelf echt laten nakijken
Het is idd belachelijk om boos te worden om het feit dat iemand anders een andere club leuker vindt. De realiteit is het helaas wel, getuige de shitload aan ME die elke week weer dit soort gekkies uit elkaar moet houden. Dus ik snap zo'n organisator wel die dan zegt: "doe maar even niet op mijn feestje."

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Mogen er dan ook geen shirts van Di-Rect gedragen worden op het terrein?????
Want als ik de criticasters zo heb beluisterd in dit topic.......wordt dat misschien ook wel een dingetje,🤣🤣🤣🤣🤣🤣

PS. ik heb niks tegen Di-Rect.
Pinkpop-zaterdag heb ik een Volbeat shirt aan 😉

Het is idd belachelijk om boos te worden om het feit dat iemand anders een andere club leuker vindt. De realiteit is het helaas wel, getuige de shitload aan ME die elke week weer dit soort gekkies uit elkaar moet houden. Dus ik snap zo'n organisator wel die dan zegt: "doe maar even niet op mijn feestje."
Dat was ook mijn insteek by the way

Users who are viewing this thread