Frank Carter in de tent in 2022 was fantastisch... Wat een zweet ging daar van lijf tot mond
Volgens mij was dat wel de dag dat de watervoorziening nog niet op orde was en er veel te lange rijen ontstonden voor de schaarse tappunten en de barren halsstarrig bleven weigeren om water beter beschikbaar te maken. Gelukkig de dagen erna beter geregeld. Wat mij gelijk deze oude lullen tip doet herhalen: drink alsjeblieft genoeg alcoholvrij vocht naast je biertjes, want anders is de lol er snel vanaf.
Dat is ook eigenbelang want als hulpverlener heb ik echt geen zin om semi-verplicht allemaal mensen op te moeten rapen in mn vrije weekend.
Bij de hema verkopen ze kleine hand ventilatoren op batterijen, hoeden en petten zijn een must (ook heerlijk om nat op je verhitte kop te zetten). Daarnaast profiteer ik al jaren van (teamloze) voetbalshirts: koel, drogen snel weer op en ook in roze verkrijgbaar. Dat geldt ook voor van die seksloze campingbroeken van bijv de decathlon incl lekker grote zakken voor je muntjes, glazen en waterzak. Maar ja, ik heb mn vriendin mee dus ik hoef er ook niet supersexy uit te zien.
Tot zo ver opa's tips.