Pinkpop 2026

Wat de voorspellingen van het weer betreft zou ik ook liever rond de 25 graden zitten ipv richting de 30. Maar liever 30 graden dan regen en ik heb zo een beetje het gevoel dat het de laatste jaren dikwijls zo is. Ofwel regen ofwel te warm. Dus we hopen op 23 à 25 graden met een zonnetje, af en toe een wolkje en droog. We mogen hopen hé. Nog een week en dan zitten we ondertussen op de camping 😀😎

Weet iemand hoeveel oplaadpunten er in een kluisje op de camping zitten? Wij zijn met zen 2en en reserveren natuurlijk liever 1 dan 2 kluisjes.

Zo.. deze komt erg dicht in de buurt bij die van mij! Benieuwd hoe jij Buffalo Traffic Jam en Kingfishr gaat combineren aangezien laatste een must is??
Dit is mijn moeilijkste clash van het weekend namelijk Kingfishr zal en moet ik vooraan meepakken, zou dat nog mogelijk zijn als ik de helft van Buffalo check?
Halve optredens heeft sowieso nooit voor mij gewerkt (ja halverwege weg als het me niet beviel).
Maar ergens later aankomen terwijl ze al 10 min. Bezig zijn ga ik heel slecht op!

Zoals geschreven laat ik Buffalo Traffic Jam schieten voor Kingfishr.
Kingfishr staat op Noord, daar zou je (als er alleen zoals afgelopen jaar een barrier achter staat en niet links en rechts) nog wel redelijk via een zijkant vooraan kunnen komen.

IMG_5240.jpeg
Moeten het toch weer met tropische temperaturen doen. Maar ja beter dan de regen van deze week. Gelukkig hebben ze als het goed is weer meer schaduw plekken gemaakt ten op zichte van vroeger.

Dat wordt ook weer mijn kleine waterpistooltjes meenemen. En goed smeren. Ook een groot voordeel van Limburgerhof staan dat je hier gewoon een party tent mag neer zetten. Op campings doen ze er altijd zo moeilijk over.

Bekijk bijlage 21163
Moeten het toch weer met tropische temperaturen doen. Maar ja beter dan de regen van deze week. Gelukkig hebben ze als het goed is weer meer schaduw plekken gemaakt ten op zichte van vroeger.

Dat wordt ook weer mijn kleine waterpistooltjes meenemen. En goed smeren. Ook een groot voordeel van Limburgerhof staan dat je hier gewoon een party tent mag neer zetten. Op campings doen ze er altijd zo moeilijk over.
Lekker op tijd je tent uitgebrand worden. Geen getreuzel. Hop naar Suzanne en Freek

nog 6 / 7 dagen tot Pinkpop 2026 !

6 7 Penguin GIF by Pudgy Penguins

Bekijk bijlage 21163

Kan nog alle kanten op qua temperatuur ;)

Heerlijk dat warme weer, hoewel niet iedereen er zo over denkt. Opeens willen er toch diverse van onze groep een tuinterras ticket aanschaffen, maar er staat er welgeteld eentje te koop.
Zin in weer een heerlijk tropisch Pinkpop weekend, beter dan het weer dat we dit weekend met BKS krijgen.

Zo.. deze komt erg dicht in de buurt bij die van mij! Benieuwd hoe jij Buffalo Traffic Jam en Kingfishr gaat combineren aangezien laatste een must is??
Dit is mijn moeilijkste clash van het weekend namelijk Kingfishr zal en moet ik vooraan meepakken, zou dat nog mogelijk zijn als ik de helft van Buffalo check?
Halve optredens heeft sowieso nooit voor mij gewerkt (ja halverwege weg als het me niet beviel).
Maar ergens later aankomen terwijl ze al 10 min. Bezig zijn ga ik heel slecht op!

Ik denk dat ik prima iets eerder weg kan lopen bij BTJ. Leuk om te ontdekken, maar wel iets minder hoog op de ladder van Kingfisr. En als ik die van iets verder op het veld kan ervaren is dat ook prima. Al verwacht ik wel dat er voldoende ruimte zal zijn.

Heerlijk dat warme weer, hoewel niet iedereen er zo over denkt. Opeens willen er toch diverse van onze groep een tuinterras ticket aanschaffen, maar er staat er welgeteld eentje te koop.
Zin in weer een heerlijk tropisch Pinkpop weekend, beter dan het weer dat we dit weekend met BKS krijgen.
Los van vandaag krijgt BKS toch veel fijner weer? 30+ op die vlakke Pinkpop weide is echt niet te doen.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Los van vandaag krijgt BKS toch veel fijner weer? 30+ op die vlakke Pinkpop weide is echt niet te doen.
Denk dat dit echt per persoon verschilt. je bent niet aan het werk dus je kunt je zo gek maken als je wilt vond in 2022 toen zaterdag 38 graden was goed te doen als je maar goed na gaat hoe lang je in de zon staat en wat rustiger aandoet met bier

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Denk dat dit echt per persoon verschilt. je bent niet aan het werk dus je kunt je zo gek maken als je wilt vond in 2022 toen zaterdag 38 graden was goed te doen als je maar goed na gaat hoe lang je in de zon staat en wat rustiger aandoet met bier
Maar hoe ga je op Pinkpop na hoe lang je in de zon staat haha, er is echt amper mogelijkheid om die te ontwijken (al doen ze hun best).

• Leuk
Waarderingen: Timmetje

Users who are viewing this thread