Pinkpop 2026

Iedereen krijgt wat hij verdient he, dat geldt ook voor de doelman die achter je staat. Zie ik je nog op pp?
Hahaha heerlijk, ik heb veel lol met je gehad als doelman 🙏🏻

Dit jaar ben ik op Rock Werchter, Wildeburg (meteen het weekend er op 🫣) en Lowlands.

Wij hebben met Pinkpop een 2e klein thuis feestje staan na een grote de week ervoor. Ik probeer eea thuis nog zo te manipuleren dat ik ook naar Pinkpop kan, maar eigenlijk kan het niet…

Ziet er toch naar uit dat we weer een bloedhete Pinkpop tegemoet gaan. Vanaf medio volgende week ligt het hogedrukgebed boven centraal Europa en krijgen we een zuidelijke stroming en die laat de temperaturen tot 30 graden of meer oplopen in Zuid Limburg. Ik vind het heerlijk, maar kan me ook voorstellen dat er mensen juist hun kaartje gaan verkopen hierdoor.

Wat denken jullie dat dit voor de verkoopcijfers gaat doen?

Ziet er toch naar uit dat we weer een bloedhete Pinkpop tegemoet gaan. Vanaf medio volgende week ligt het hogedrukgebed boven centraal Europa en krijgen we een zuidelijke stroming en die laat de temperaturen tot 30 graden of meer oplopen in Zuid Limburg. Ik vind het heerlijk, maar kan me ook voorstellen dat er mensen juist hun kaartje gaan verkopen hierdoor.

Die zullen omhoog gaan hoop ik!

Foo Fighters op Pinkpop 2011 - Regenboog
Foo Fighters op Pinkpop 2018 - Meteoor
Foo Fighters op Pinkpop 2026 - Terror Onweer ???

• On fire
Waarderingen: jeff250381

Gaat nog wel wat doen! Zondag en zaterdag richting 65000 denk ik.

• On fire
Waarderingen: degrotegeneraal
Ben net de setlist van The Cure van afgelopen weekend aan het luisteren, maar wat wordt dat weer een fantastisch optreden. Vrees dat het heel kort Halsey wordt om snel in het voorvak te komen om weer een epische The Cure show mee te maken!

• Leuk
Waarderingen: Matjes

Users who are viewing this thread